Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #1 Skrevet 10. mai 2011 Når jordmor/lege stripper en som er høygravid? ...ja, jeg er førstegangs og gravid.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #2 Skrevet 10. mai 2011 Tøye livmormunnen for å starte eller få fortgang i en fødsel.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #3 Skrevet 10. mai 2011 Det stemmer. Det er ikke noe godt! Jeg lå og vrælte da legen gjorde det. Men vannet gikk dagen etterpå
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #4 Skrevet 10. mai 2011 Var ikke behagelig, men ikke så ille heller. Vannet gikk 12 timer senere, babyen var ute 14 timer senere så effekt i alle fall
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #5 Skrevet 10. mai 2011 Hvis du skal strippes så SLAPP AV, ellers er det helt riktig som hun over skriver - ikke særlig godt. Jeg lærte noe lurt da jeg ble strippet på sykehuset. Knytt nevene og legg dem under rumpa når de skal strippe deg, da kommer du høyere opp og i en vinkel som gjør at det gjør langt mindre vondt. Hadde først blit strippet av jordmor på helsestasjonen og når jeg bygget opp med knyttnevene ble det noe HELT annet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå