Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #1 Skrevet 10. mai 2011 Det er et kabelselskap el som driver og graver i nabolaget her nå. De ha fått lov til å grave langs veien, som er kommunal, men de har allikevel kjørt gravemaskinen inn på min plen og herjet mens vi var på jobb. Jeg kom hjem og fant at ca 1x 4 meter av plenen min er borte, sammen med all scillaen som blomstret der. Det er bare sand og jord. Kantsteinene som var der har de bare slengt oppå jorda ( de var halvveis nedgravd). Mye av grusen i gårdsplassen er borte, og erstattet av sandjord. De har ,sånn det ser ut, kjørt over en bringebærbusk, og skrapet opp søplehuset vårt også. Hvor mye kan jeg kreve at de ordner opp igjen etter seg? Eller er det like greit å slå meg til ro med at jeg nok må gjøre det selv.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #2 Skrevet 10. mai 2011 De skal selvsagt ordne opp etter seg! Hagen skal etterlates i den stand den var før de vandaliserte den. De har avtale om å grave langs kommunal vei, ikke inne på privat eiendom. Ta kontakt og få igang dialog med ansvarshavende!
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #3 Skrevet 10. mai 2011 Ok. Da får jeg mote meg opp og snakke med dem i morgen før jobb. Er ikke så tøff til sånt...
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #4 Skrevet 10. mai 2011 De skal selvfølgelig ordne alt og erstatte det de har ødelagt.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #5 Skrevet 10. mai 2011 Du snakker med dem og om de ikke er behjelpelige sender du en skriftlig klage hvor du gor dem en frist for tilbakemelding. Skjer det ennå ikke noe da hadde jeg anmeldt.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #6 Skrevet 10. mai 2011 Ta bilder av skadene og! Kan være greit å ha.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #7 Skrevet 10. mai 2011 De skal selvsagt rydde opp etter seg. De har ingen rett til å gjøre dette uten din tillatelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå