Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #1 Skrevet 10. mai 2011 Nære bekjente av meg sliter litt med penger.. Mannen er uten jobb pga arbeidsskade.. og damen jobber. Og attpåtil er det noe tull med nav.. derfor er mannen ute penger nå.. Dette sliter på de, jeg skulle hjelpt de.. men jeg har ikke så mye selv.. Så har jeg lånt bort 5000kr før også.. Hjelper det i hele tatt og klage på nav?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #2 Skrevet 10. mai 2011 Ikke noen god ide å låne penger venner imellom. Det går fint å klage på nav - det hender noen får medhold.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #3 Skrevet 10. mai 2011 Ville ikke lånt bort penger hvis det var penger jeg selv trengte. Hadde jeg had mye penger til overs og var helt uavhengig av å få tilbake i nær framtid og dette var noen som sto meg nær og som jeg stolte på så hadde saken stilt seg anneledes. Har selv brent meg, lånte bort 10 000kr til ei god venninne i knipe for mange år sia, var penger som jeg egentlig hadde tenkt å bruke på ferie selv, men da hun sto i beit så lånte jeg henne pengene. problemet er at hun aldri har klart å betale tilbake, det ble for mye. Så derfor har hun stilt opp litt for meg med barnepass, kakebaking osv, greit nok siden hun ikke har penger å betale med, men skulle helst had pengene hvis det var mulig. Fortsatt gode venner, men jeg har lært å aldri låne bort penger mer, kan godt spandere en kaffe, låne bort verktøy ol. hjelpe til praktisk med ting, men penger det holder jeg meg langt unna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå