Gå til innhold

barnefar terroriserer og trakasserer :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg får aldri fred. Han sender stygge mailer, setter ut stygge rykter, og oppå det hele har han fått venninner/flørter å rnge bv med bekymringsmeldinger den ene oppå den aen. Har tilogmed fått uanmeldt besøk av bv og måttet bli med dem på urinprøve på minuttet!Som selvfølgelig var negativ!!! jeg føler meg så blottlagt som fritt vilt for alle. Tenk å måtte sitte å bli mistenkeliggjort på denne måten, og måtte sitte å tisse foran et helt ukjent menneske.. bare fordi bf er ond! Han er helt ute av kontroll og det er jo det som har gjort dette, han er en ordntlig psykopat, og nå når han ikke har kontroll på meg mere så snur han hele verden på hodet så livet mitt blir et helvete på jord. Han vilgjøre alt i sin makt for at jeg skal miste barnet tydeligvis, med å psyke meg ned så mye han kan.. han har vel håpet om at jeg til slutt skal knekke og gi han hele retten på ungen... helt forferrdelig! tenk at jeg fikk barn med dette monsteret..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mager trøst, men ja - man skal tenke seg om hvem man får barn med.

Jeg hadde tatt kontakt med barnevernet selv og sagt hvordan det var.

Ta utskrift av mailer og sms-er. Det kan jo være at du skal politianmelde ham også og få et besøksforbud.

Lykke til!

Skrevet

bsøksforbud har vi hatt, men reven er slu;) god å snakke for seg, virkelig. Han er livsfarlig, ALLE tror på han... helt sinnsykt.

bv har jo allerede opprettet sak pga han og hans geniale påfunn når det gjelder å få venninner og damer til å ringe inn bekymringsmelding på meg som mor. Så vi sitter godt her! Saksbehandleren har tydeligivs tro på mye av det han sier også, tross at jeg har motbevist alt.....helt tragisk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...