Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #1 Skrevet 10. mai 2011 Dette skrev broren min på facebook i helgen.. spørr mamma om penger,står på hjørnet å henger for vi er barnslige mennesker - så lenge vi lever.. for det fins ingen grenser, snart må vi i fengsel for vi er barnslige mennesker - så lenge vi lever. livet mitt ække no å le av samtidig mye å le av men ikke pes meg hva er'e mer a? hva skjer a jeg er en liten kid med et mer eller mindre vanlig liv å ha sagt no annet hadde vært å ta i litt drikke pils i helga skulke skolen i uka mamma jeg er sjuk deg blir det ikke noe ut av plus er alltid borte for alle borte rundt meg hva faen ska jeg gjøre ÅÅH! føle meg ødelagt glem å rydde rommet gidder ikke å jobbe vil heller ligge å sove kansje jeg ringer collin en kamerat fra gambia næh kansje ode, næh, forresten jeg gidder ikke ringe noen alt for mange idioter å jeg kanke lære av dem på skolen kaster jeg bare papirfly på lærerne pakker og går før timen er ferdig gjør hva jeg vil, livet er herlig.. Er det en sang eller noe? Hehe!
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #2 Skrevet 10. mai 2011 Har du ikkr Google du da? Tok meg 2sek. å finne ut at det er en sang
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #3 Skrevet 10. mai 2011 jeg har vel google jeg også Men er så tregt når jeg er inne der.. Takk!
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #4 Skrevet 11. mai 2011 hehe..ja, en litt gammel sang. av equicez. heter barnslige mennesker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå