Gå til innhold

Hvorfor er det HER alt skjer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor ikke på skravle?

Nytt av året dette, eller?

Jøsseball - dere har jo nick, er ikke DET anonymt nok da? Så vet man iallefall nesten hvem den enkelte er...

...bare et spørsmål.. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv om man har nick så er det alltid noen som kjenner en igjen og da er det greit å ha et forum hvor man kan spørre om det meste mellom himmel og jord uten å bli gjennkjent (selv om noen blir det da også)

Skrevet

hva er så farlg om om noen vet at du eller den eller den er redd for at barnet skal bli narkoman eller frp'er? eller hvordan man kan finne ut hvordan man regner om kg til pund?

Jeg tror det har gått sport i å være her og det virker bare teit! Da vet man jo ikke hvem man snakker med...

Svaret ditt her var det jo null vits i å poste anonymt, for eksempel..

Skrevet

Skjønner at jeg burde holdt meg for god til å svare deg. Du er bare ute etter å provosere og er mindre interessert i å vite hvorfor det er et anonymt forum her.

Skrevet

get a life .... zzzzznork

Skrevet

haha

jeg skjønner jo det - men her skriver alle fordi de er for late til å skifte over til andre forum!

Er ikke ute etter å provosere - jeg er ute etter å prate med noen som i det minste tør å vise nicket sitt!

Skrevet

Du får bli aktiv på Skravle da. Kan ikke se at du har svart på noen tråder der inne. Skravle må være supert sted for deg siden alle må signere med nick der og du lettere kan skjønne hevm som skriver hva.

Skrevet

Jeg har det, på noen tråder der ja, men alle er jo her, så det skjer jo ikke noe der ;)

Men takk for tips

Kan ikke se at du har skrevet noe der heller.. ;) ?

Skrevet

Gidder ikke være på Skravle. Alt for mye snikksnakk og vas. Men vil du ha liv der så må du bidra selv, vet du, og ikke sitte her inne og surmule

Skrevet

Jeg holder meg stort sett på Anonym og foretrekker å være anonym. Har vært her en stund og sett mange stygge eksempler på de som bruker nick som blir hengt ut. Med jevne mellomrom kommer tråder som "hvem misliker du på dib" osv. Vil også kalle noe av det ren mobbing.

Skrevet

Hva får deg eller Anonym eller Anonym eller Anonym eller Anonym til å tro at jeg surmuler?

Jeg ler vel mer av dere enn noe annet, og lurer på om ikke det er litt morsommere å ha noen nick a henge kommentarene på

Skrevet

gidder overhodet ikke henge rundt på skravle.. bare synsing og bedreviting på høyt nivå..

Skrevet

syns da vitterlig det ser ut som om det her på Anonym er mye drittslenging og frekke kommentarer - men da slipper man jo å måtte oppføre seg i forhold til et nick og en 'personlighet' og kan dermed synke ned på et nivå man slipper å være seg kjent med!

Men for all del, jeg tenkte bare jeg skulle se om folk ikke heller ville bli litt kjent og ha nick å snakke med og ikke bare Anonym i hyggelig eller frekk utgave og dermed bli med over på Skravle..

Jeg ser at det er fåfengt og legger ballen død

Skrevet

For folk er så jævla feige og ikke tørr å stå for det de sier. Og ja, jeg har blitt hengt her flere ganger, med overskrifter som at ungen min er en hore og dum som ett brød. derfor skjer alt her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...