Gå til innhold

kan noen berolige en 3 gangsgravid :)


kua kalva,drektig igjen

Anbefalte innlegg

er så inni H!! redd for at noe skal gå galt, jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid, er ca 5+5 i dag, men jeg har jo ikke symptomer :/ med d to andre så var jeg jo ganske dårlig, var i hvertfall trøtt å kvalmre en jeg er nå?? tror jeg....

 

så er jeg konisrt siden sist.....noen med erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil etter min erfaring si at du er kommet for kort til å merke de voldsomme symptomene som du hadde sist. I hvertfall kom uggenheten og trettheten senere ved min andre graviditet enn første.

Nyt heller vissheten om graviditeten og den gode formen så lenge den varer, du skal se du merker det etterhvert ;)

Gratulerer forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle mine tre sv.sk har vært forskjellige, og de som ikekhar symptomer og er gravide, er jolike gravide som de som ikekkommer seg ut av senga og spyr hele dagen.

 

Tenk positive tanker. Gled deg over hva kroppen din har klart å gjøre så langt og hva du har i vente. Med nr 3 var jeg trøtt en periode, men kvalm bare 1 uke fra uke 6 til 7. Med de to andre kastet jeg opp i nærmere 20 uker før det gav seg..

 

SÅÅÅ deilig det var å faktisk kunne fungere!

 

Nyt symptomfriheten, gled deg over våren og nyyyt tiden framover. Det er ikke alle som får være med på skape liv 3 ganger!

Det er livets mirakel du bærer på! Ha tro på at det går bra i de fleste tilfeller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden du er konisert vil ejg tro du vil få tett oppfølging ca fra uke 12-14.. SI ifra til lege/jordmor om dine tanker og bekymringer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også konisert, men min gynokolog sa at det er mye mindre fare for komplikasjoner for de som er konisert de siste årene enn for 20 år siden (da var det en økt fare for fortidlig fødsel) fordi det nå gjøres med laser og de tar vekk mye mindre vev. Hadde ingen problemer hvertfall, selv om de jo sjekker livmorhalsen ekstra nøye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

aner ikke om de tok med laser, jeg var våken mens han gjor det, husker bare at det luktet brent :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var fryktelig kvalm og dårlig i mine to første svangerskap, såpass dårlig at jeg ikke ville gå igjennom det en gang til. Men så kom jo etter hvert ønsket om et tredje barn, og jeg stålsatte meg til å takle kvalmen en gang til. Men... så kom den ikke! Skjønte ingenting jo. Men utrolig deilig å slippe unna all spyingen :o) Var bare litt uvell en periode, men det var litt senere. Tror mange opplever at svangerskap nr tre er annerledes enn de to første. Og mange har jo også helt ulike svangerskap alle gangene.

Tror du kan slappe helt av i forhold til symptomene. Du er jo heller ikke langt på vei. Lykke til :o)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var kvalm i morges, og på ul i dag, å er ikke så langt som 6 uker, men alt så bra ut :D men hadde litt blod i livmoren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...