Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #1 Skrevet 10. mai 2011 Kan man stramme opp låra ved å gå mye? Gå i hurtig fart osv?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #2 Skrevet 10. mai 2011 Du blir sterkere og det betyr muskler. Du kjenner om det brenner i lårene...... Knebøy, ev rask gange opp bakker vil hjelpe. Men fettet vil jo være utenpå uansett
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #3 Skrevet 10. mai 2011 Nja:) tror du skal gå mye om du ønsker å øke muskelmassen i lårene. Husk at du bruker beina mye og de trenger litt mer belastning en feks brystmuskulaturen for å øke i volum. Men, gå i bratte oppoverbakker og gjerne i trapper. Da vil du muligens merke en forskjell. Og om du gidder så kjør noen sett med knebøy og utfall (google) (3 ganger 20-30 rep uten vekter kanskje) to tre ganger i uken, da lover jeg deg at du vil se lårene stramme seg opp:)
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #4 Skrevet 10. mai 2011 Hva med jogging? Det har iallefall hjulpet meg masse. Skal sies at jeg alltid har vært slank med bare litt rusk her og der. Men alt vil jo hjelpe litt, kommer an på utgangspunkt og hvor stramme lår du ønsker.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #5 Skrevet 10. mai 2011 Jeg har mistet 4 cm. på hvert lår siden januar. I vinter gikk jeg over alt. Når snøen forsvant så har jeg syklet over alt. Samt at jeg har begynt å jogge litt. Bruker bena mye, å det synes. Det hjalp å gå også, men det går nok fortere ved sykling og jogging. Hater lårene mine, å håper jogging vil gjøre de enda strammere på innsiden. Men lår er vanskelig.. =/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå