Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #1 Skrevet 10. mai 2011 I går når jeg kom hjem, etter å ha hentet sønnen min på 1 1/2 år i b.hagen. Oppdaget jeg en kul i pannen. Den var ikke så stor, men veldig blå og rødaktig. Nesten som rødprikket.. Så jeg spurte to av de voksen idag om de hadde fått med seg hva som hadde skjedd med han. Men ingen visste noe om det. Jeg forstå veldig godt at det ikke er lett å få med seg ALT i barnehagen.. Men det som gjør så vondt er at sikkert ingen har trøstet han når det har skjedd..! Jeg, som mor kjenner det langt inn i sjela... Har grått noen tårer og. JA, jeg vet jeg er hysterisk Blir det dunt å spørre den "siste" ansatte i morgen? Hun var der i går, men ikke idag, så kansje hun vet hva som har skjedd.. måtte bare få det ut...
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #2 Skrevet 10. mai 2011 Det er jo ikke bra at ingen vet hva som hr skjedd! Klart det er vondt å slå seg sånn og mest sannsynlig har han vel grått? Hadde blitt lei meg jeg å for det er tross alt "vår verden" vi sender i bhg som de skal ta vare på for oss mens vi jobber. Syns ikke du er hysterisk, klart at unger slår seg, men det skal jo være noen der for å passe på og trøste når uhell skjer...
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #3 Skrevet 10. mai 2011 jeg hadde spurt. Uten å nøle... Bryr meg ikke om andre tenker jeg hysterisk eller hva det mått være når det gjelder barna mine. Og særlig når de kommer hjem med en kul i hodet.. Hallo liksom! Bare spør i vei du, og si det som du føler, at du synes det er så trist at han kanskje har hatt vondt og ikke fått trøst . tror de som jobber i bhg også setter pris på åpne dialog med foreldrene. Hvis de tar det ille opp at du faktisk vil vite hva som har hendt med ungen din, så er det dems problem, og da ville jeg prøvd å prate med sjefen. Synes det er unødvendig at man skal tenke, og kanskje gråte for barna sine fordi man føler seg utrygg når de er i bhg, et sted som skal være tryggt, og som du betaler for.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #4 Skrevet 10. mai 2011 Klart du kan spørre! Men det er faktisk umulig for de ansatte å få med seg hvert eneste lille uhell alle barna har i løpet av dagen. Noen uhell fører til gråt hos barnet, uten at vi har sett akkurat hvordan de slo seg og noen barn gråter ikke når de får skrubbsår osv. Noen gråter litt, men stopper veldig fort og er raskt inne i leken igjen. Så det kan godt hende han ikke gråt, og det kan godt hende de trøstet han uten at han forklare hvor han slo seg. Barn i leker faller og slår seg til stadighet... Du oppdaget jo heller ikke kulen før dere faktisk kom hjem. Dermed er det jo sannsynlig at de ansatte heller ikke la merke til den...
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #5 Skrevet 10. mai 2011 kan jo være at de ikke har sett akkurat hva som skjedde, men har han grått så har de jo trøstet han (uten å være klar over hvorfor han gråt). De lar jo ikke en unge på 1,5 år sitte og gråte uten å trøste.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå