Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #1 Skrevet 10. mai 2011 Er det et så stort must som alle rundt meg skal ha det til? Vi skal til syden i år med 4 åringen. Det er noen rundt meg som maser og maser på om jeg har meldt gutten min på bamseklubben, "så får du litt fri" sier de. Men jeg reiser ikke til syden for få fri fra gutten min jeg altså.. Kan godt være det er en bra ting, men jeg hadde i såfall meldt han på for hans del. Men er det et must? Jeg syns det virker litt skummelt å slippe han avgårde sånn jeg, på en ukjent plass. Men nå vet ikke jeg hvordan en slik klubb fungerer. Å det kan godt hende jeg er hønemor på akkurat dette. Men jeg er ikke overbegeistret for det. Dere som har hatt barne med i en slik klubb, hvor gamle var barna? Syns de det var kjekt?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #2 Skrevet 10. mai 2011 Jeg var med i bamseklubben da jeg var 6 og 7 og syntes det va knallgøy. En viktig del av ferien for meg.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #3 Skrevet 10. mai 2011 Jeg syns ikke det var noe "must", så vi droppet det. Men han hadde veldig lyst å ver med, så kanskje neste gang. Reiser du alene? Da hadde jeg nok meldt han på bamseklubb, da får 2 timer ( tror det er 2 timer) der du kan slappe litt av, lese bok etc. Som sagt så har jeg ingen erfaring med det, så du fikk ikke helt svar på det du spurte om da.. God tur ihvertfall!
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #4 Skrevet 10. mai 2011 Første anonym: Ja da var du jo litt større enn min gutt, så kanskje det er for litt større barn..? Hvor gammel var gutten din da anonym, han som hadde veldig lyst? Er de rundt på hotellet å finner på ting? Nei vi er 2 voksne og sønnen min som reiser. Har jo tenkt å oppsøke badeland, dra ut på sjørøvertokt og slike ting. Takk for svarene! )
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #5 Skrevet 10. mai 2011 Vi prøvde med begge barn. 3 og Bamseklubb og 7 og Superkids...' Men minsten ble for liten, da mange av barna var 6, og mer på alder med søsteren..Og likedann med hun på syv, mange barn som var "maksalser" så hun ble veldig ung.. Videre så kom vi på torsdag natt og klubbene hadde startdag torsdager, med bli-kjentaktiviteter for nye medlemmer hver torsdag, så de gikk glipp av DEN også..Også var det ingen norske klubbledere, finske, danske og svenske bare. Og det er ikke bare, bare for barn DET heller. Og det var få/ingen norske barn med..Var en på bamseklubben, han kuttet også ut, og ei jente på super-Kids, hun kuttet også ut og ble sammen med jenta vår i stedet.. Vi skulle ikke bruke det for fri, men for at ungene skulle bli kjent med andre barn og få lekt seg med barn på barns premisser. Og de barna som VAR der, og trivdes, de trivdes SUPERT:.Og det var mye latter, sang og ståhei fra klubbene i løpet av dagene..Det var i 3 timer pr. dag, så ikke så enormt mye. Men vi pressa ikke barna til og bli med, og synes opplegget var alt for dårlig mtp at de ikke fikk "startdag", ikke var norske aktivitetsledere og alderssprednignen er litt for stor mener jeg...Stor forskjell på en 3 åring, nettopp fylt tre og en 6 åring som fyller sju sent på året..Likeså en som har nettopp fylt sju og en som blir 14 senere på året......Skulle vært fra året de fyller 4 til året de fyller 7 (Bamseklubb)og fra året de fyller 8 til året de fyller 13 (Superkids)....Som maks aldersfordeling.... Men dere kan gjerne melde på, der dere skal kan det hende opplegget er helt annerledes mtp aktivitesledere som snakker språket, oppstartrutiner osv, også er det sånn at man fikk pengene tilbake om ungen absolutt ikke ville. Det fikk iallefall vi og de to andre barna vi vet om ) FOr som sagt, ungene som var der hadde det veldig morsomt virket det som )
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #6 Skrevet 10. mai 2011 Jeg var med i superkids(starkids?) vet ikke om det finnes ennda, men det va for oss som var for gammel til bamseklubben (jeg var 9 år). Vi hadde det kjempe morro. Fikk det samme inntrykket av bamseklubben også da vi måtte låne klubbhuset deres mange ganger! Men dette er 12 år siden så.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå