Julymom2015 Skrevet 10. mai 2011 #1 Skrevet 10. mai 2011 Jeg fikk min 2 "mensen" på Fredagskveld..men det rare er at Lørdagsmorgen til tross for den svake brune blødningen, så fikk jeg positiv test, jeg hadde de sykeste menssmertene ever også ! ALDRI hatt så vondt før, var ikke så vondt da jeg hadde sa'en heller.. jeg har ikke fått testa etter på siden jeg har vært bortreist :/ Men blødningene stoppet Søndagskveld, og jeg har ikke blødd noe sterkere Søndagen liksom enn Lørdagen, om noen skjønner, så jeg lurer på hva som skjer, fikk denne rare TR på CD 26 har vanligvis sykluser på 29 dager
1973modell Skrevet 10. mai 2011 #2 Skrevet 10. mai 2011 kan ikke dette være en festeblødning da? det var det første jeg tenkte på når jeg leste.. ta en ny test..
Julymom2015 Skrevet 10. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2011 Det er jo veldig merkelig i såfall, for det gjorde jo VONDT ! Kan en festeblødning ha sterke menssmerter ?? Det er akkurat som en litt tjukk brun utflod, ingen klumper, ikke koagulert blod eller noe å i går å i dag blør jeg ikke noe..
Julymom2015 Skrevet 10. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 10. mai 2011 Kan også legge til at jeg drakk 2 SMÅ glass med juice til frokost i 7 tiden i dag tidlig, og nå må jeg straks på do igjen, blir min 5. gang siden i 7 tiden, da har jeg totalt vært på do 6 ganger i dag ! Har også en del mensmurringer ennå, selv om jeg ikke blør lenger..:s
1973modell Skrevet 10. mai 2011 #5 Skrevet 10. mai 2011 har du smerter enda? vet ikke om festeblødning gir så sterke smerter, men mens lignende smerter er det jo flere som har. hva med uvi? med tanke på antall do-besøk.. dette blir rein gjetting...
Julymom2015 Skrevet 10. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 10. mai 2011 Er mulig jeg overdriver, for jeg pleier aldri og ha menssmerter såå...bare litt "stikkinger" i magen liksom, men ikke menssmerter, så er sikkert fordi jeg ikke er vandt med det at jeg sier det er vondt liksom... Ikke UVI, for det har jeg hatt før, å det er VONDT ! Jeg har ikke hatt smerter siden lørdag, spotter bare rosa /lys rosa utflod siden Lørdag, halvveis gitt seg nå..er bare av å til.. Testen er positiv i dag og, tok den i 21 tiden da jeg kom hjem.. Jeg skal bestille noen nye på billigtester nå, så teste igjen til helgen, ikke at jeg tror jeg er gravid...for hadde vært greit å få utsatt det til etter jeg skal til syden i juni hehe...gjør uansett ikke noe om jeg er det heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå