Gå til innhold

Førstegangskonkurransemamma


Gjest

Anbefalte innlegg

Har sendt inn bilde for første gang til en konkurranse på nett. Spennende:) Selv syns jeg bildet fanget Lykke ganske godt. Hun er litt sjenert, men også veldig nysgjerrig og en aldri så liten luring når hun finner det for godt.

Håper du også liker bildet for mamma`n til Lykke har veldig lyst til å vinne, hehe!

 

Stemmefisking er kanskje ikke helt min greie, men skit au, stem gjerne og jeg blir veldig glad for alle stemmer som kommer!

 

Takk og ha en finfin tirsdag:)

 

https://www.babyfestivalen.no/kid.php?id=675

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe! Ikke akkurat;) Hun står bak en stol og prøver å kose med katten, som ligger i stolen, samtidig som hun skal gjemme seg for meg. Fiffig lek;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint bilde :) Hadde jeg hatt en stemme til skulle du ha fått den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk takk:) Var mange fine bilder med så det skal godt gjøres at vi vinner, men jeg krysser fingrene og håper. Hadde vært artig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt ut bilde av min sønn. Men bildet ligger ikke der når jeg går trykker på ruta hvor det står at man kan stemme... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemt, nydelig jente.;)

Verremed den som ligger å hylskriker alene mens mor/far er opptatt med å ta bilder:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk:)!

 

Har en god posjon med skrike-bilder her også;) Er ikke lett å få fanget inn et godt bilde og av 100 bilder får jeg kanskje 1 som er sånn nogenlunde bra;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...