TuppelureJanuar12 Skrevet 10. mai 2011 #1 Skrevet 10. mai 2011 Ble plutselig litt usikker. Skal på rekefest neste lørdag.
NostraStoria Skrevet 10. mai 2011 #2 Skrevet 10. mai 2011 Rekefest? *knis* Ok, nå var jeg temmelig barnslig, men hørtes bare litt "feil" ut. Ja, du kan spise reker Mener at når en ammer så skal en være mer forsiktig med reker o.l.
TuppelureJanuar12 Skrevet 10. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2011 Unnskyld? Men hva var "feil" med det? Mulig jeg er meget dum og blond nå, og du tenker koffert, men hva annet kan man kalle det da? Fest man får servert reker på?
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 10. mai 2011 #4 Skrevet 10. mai 2011 Jeg fikk beskjed om at jeg ikke skal spise reker og skalldyr "herfra", pga tungindustri i området.... Men ellers så er reker i utgangspunktet helt ok
NostraStoria Skrevet 10. mai 2011 #5 Skrevet 10. mai 2011 Bare jeg som har en elendig humor når jeg er overtrøtt, mente ikke at det var feil å si det (derfor hermetegn) men at det høres ut som slang på noe helt annet. Litt likt som pølsefest. Kall det hva du vil kjære Tuppelure! ) Var absolutt ikke alvorlig ment!
Jaja3snart Skrevet 10. mai 2011 #6 Skrevet 10. mai 2011 Klart du kal spise reker. Er kun når man ammer noen kanskje bør være forsiktig i tilfelle barnet reagerer. Jeg har iallfall spist masse reker i mine svangerskap. Nam nam. Kos deg!!!
Billie Jean Skrevet 10. mai 2011 #7 Skrevet 10. mai 2011 Haha! Rekefest! Ja, du er rimelig hormonell hvis du blir furten for at noen kommenterer det;)
TuppelureJanuar12 Skrevet 11. mai 2011 Forfatter #9 Skrevet 11. mai 2011 Skjønte bare ikke hva som var å kommentere på ordet rekefest. Ble ikke snurt eller sur eller noe, måtte bare spørre hva vedkommende mente, og det er vel lov?
NostraStoria Skrevet 11. mai 2011 #10 Skrevet 11. mai 2011 Det var bare en spøk Tuppelure, jeg tulla - skrev det ganske fjåsete (med *knis*) så trodde du skjønte hva jeg mente. Selvfølgelig er det lov å spørre!
skinnfilla Skrevet 11. mai 2011 #11 Skrevet 11. mai 2011 *fniser* Siterer kompis etter dårlig ONS: hu lukta som toalettdøra på en reketråler.... Men for all del bare å spise reker.*misunnelig* Ammer selv....
Andie82*tobarnsmor* Skrevet 11. mai 2011 #12 Skrevet 11. mai 2011 Ny forskning viser faktisk at risikoen for og utvikle allergier er større om man lar vær og spise f eks reker og jordbær, enn om man spiser det. Hvis barnet får i seg de små mengdene de faktisk gjør via mm, vil de utvikle stoffene i kroppen som hindrer allergenene og slå ut.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå