minlilleHelene Skrevet 10. mai 2011 #1 Skrevet 10. mai 2011 Denne gangen føler jeg at magen har vokst mye fortere , jeg er bare 6+0 på vei og merker en tydelig forskjell i trøtthet og kvalme denne gangen. Noen andre som er andre gangs og merker forskjeller!?
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 10. mai 2011 #2 Skrevet 10. mai 2011 Jeg er 2dre gangs i uke 20. 1ste sv.skap var som om jeg ikke var gravid, trodde det ikke før jeg fødte. 110% oppegående helt problemfritt, uten om xtrem trøtt. NÅ derimot....ugg :/ tror jeg får all "dritten" jeg ikke fikk første gang. fra uke 5-11 super uggen, kvalm spydde all mat opp etter en times inntak. Fikk galle kolikk i uke 7, innlagt på sykehus i 1 uke. uke 18 blødnig, uke 19 blødnig og nå i uke 20 nok en gang blødning. Ikke for å skremme, men alle blødninger har kommet når jeg har vært på do med nr 2 ) så jeg er ganske avslappa til det så lenge jeg kjenner liv. Fikk bekkenlåsning i uke 18 på den ene siden, sykemeldt 25% i forrige uke. Ja.... dette er jo egentlig bare halve historien, for jeg har jo 20 uker igjen!!! Jippi.... Det er så sant så sant at en skal aldri sammenligne sv.skap. Ja jeg venter gutt nr to.... men så annerldes. tilogmed rytmen til han i magen er helt ulik nr1. 1ste gutt er skikkelig B menneske, å det var han i magen og. Nr2 er A menneske full baluba kl 06:30 HVER morgen... å det våkner jeg av.
minlilleHelene Skrevet 11. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2011 Vi får håpe svangerskapet blir litt snillere mot deg.. Spennende å høre hvor forskjellig svangerskapene er ..
Gråsonen Skrevet 11. mai 2011 #4 Skrevet 11. mai 2011 Hei! Svangerskapene mine er veldig like så langt ekstrem kvalme/oppkast trøtt, sliten og utmattelse. FIkk gutt forrige gang og er ganske så sikker på gutt denne gangen også
LilleLine_ Skrevet 11. mai 2011 #5 Skrevet 11. mai 2011 Første sv.skap var fantastisk! Ikke kvalme eller noe annet. Bare magekos! Nå: kvalm og dårlig fordi jeg ikke spiser, kvalm og dårlig om jeg spiser.... Ligger hele dagen... Heldigvis spyr jeg ikke, men kanskje blitt bedre om jeg gjorde det... Aner ikke hva som kan hjelpe...
1prinsesse + 1 spire:) Skrevet 11. mai 2011 #6 Skrevet 11. mai 2011 Hei, Ja takk jeg merker forskjell, første sv.skap var jeg så vidt litt kvalm på morningen i et par uker og det var det. Nå er jeg i uke 8 og har hatt 4 uker begredelig kvalme og vært trøtt som ei strømpe.. hehe at det er mulig.. Og forrige gang fikk jeg ikke mage før 4-5 mnd, og gikk kun opp 1 kg hver mnd frem til siste 3 mnd som vekta skøyt i været med hele 25 kg.. Nå på knappe 2 uker har jeg utrolig nok lagt på meg 5 kg og har trent og spist som normalt anbefalt, føler jeg ikke har kontroll på kroppen denne gangen.. Vel.. gleder meg til og komme igang med helse sjekker nå kjenner jeg så jeg kan få fokuset over på hjertelyden til det lille nurket <3 Og håpe jeg og alle dere andre slipper fler plager utover mnd vi har i vente!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå