Gå til innhold

Har dere begynt å legge på dere da?


Luftig med nr2 på vei*Høygrav*

Anbefalte innlegg

Jeg har allerede lagt på meg 1,5kg...*sukk*

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, jada :( Er 8+6 i dag og har gått opp 2,5kg.... Husker det var sånn sist og, så blir ikke veldig skremt av det. Det virker som om kroppen min går i fullstendig "sanke energi modus" når jeg blir gravid, sist la jeg på meg 4kg de første 8 ukene!!! Denne gangen er det jo heldigvis "bare" 2,5, hehe.

Trøsten er at jeg ikke gikk opp unormalt mye totalt og at alt ble borte noen få mnd etter fødsel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livredd for å gå opp 20kg++++ dette svangerskapet også. Denne gangen er det kvalmen som gjør at jeg siste uka har lagt på meg noe. Har gått opp 1 kg. Uke 8. Sist gikk jeg jevnt og trutt opp og opp og opp! 2 år(!!!!) brukte jeg på å gå ned alle kiloene, og så sitter jeg her da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde man bare går ned når man er mye kvalm? Sånn er det med meg selv og eneste jeg har fått vite ang det.. Gjør kvalmen at du spiser mer? :-/ masse lykk te uansett:) jeg bare lurer...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ja jeg har lagt på meg 5 kg siste 2 ukene og jeg er 8 uker på vei ... forrige var det jevnt opp med 1 kg i mnd.. ja de gikk fort av sist hos meg men tanken slår meg ... skal de bare "gli" av denne gange og??! prøve og kontrollere det litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hua meg, nå føler jeg meg stor. Hehe. Jeg trur jeg er omtrent rundt uke 8, å jeg har lagt på meg 5 kg. Redd jeg skal bli skikkelig stor/tjukk, å jeg som er missfornøgd med kroppen fra før:O hehe.. Men gleder meg ekstremt til en liten baby:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Kvalmen kommer snikende med sulten. Må fylle på med noe (frukt/brød) når det har gått et par timer, og når jeg har spist litt går det over. Så det blir mye spising; men forhåpentligvis går det over i løpet av en måneds tid - og jeg spiser stort sett noe fornuftig. Så satser på at jeg skal klare å begrense vektoppgangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har gått ned et par kg pga kvalmen, men har funnet ut at det eneste som hjelper mot den, er å småspise ofte, så her kommer det nok til å bli maaaange kg ekstra ja!! ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så godt å høre at det ikke bare er meg! Trodde man knapt la på seg de første månedene, jeg, men så feil kan man ta! 8 uker på vei, og har ikke veid meg, men tipper nok en 3-4-5 kilo...? Og mere kommer nok, må spise ca hver andre time for å ikke bli kvalm. Usjusj. Men må jo si det er for en god sak:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...