Gå til innhold

Mobiltelefon uten abonnement?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger sårt en ny mobiltelefon. Noen som har noe å anbefale? tror jeg skal kjøpe uten å binde meg til abonnement, det blir vel oftest dyrest i lengden. Hvor er det billigst å kjøpe telefon da?

Vil ha Nokia eller Sony Ericsson. Ikke over 2000 kr.

Noen som har Sony Ericson Experia? Fornøyd?

Jeg er ikke kravstor, men vil ha brukervennlighet, et greit kamera og en passe stor skjerm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SE xperia er mange telefoner...

Men sjekk først amobil.no for å se hvilke mobiler som er bra, deretter

en siden som denne, sjekk gjerne denne tlf.. lik xperia 10 innvendig men ca halv pris, kan det bli bedre??

http://priser.teknofil.no/index.php?q1=Huawei+U8800

Skrevet

Takk for tips om amobil - skal lese litt der.

har aldri hørt om huawei, så tror ikke jeg tar sjansen på å kjøpe den.

Skrevet

Hvis du skal kjøpe mobil uten abonnement på nettet så er cdon.com som regel rimeligst på de fleste mobiler. Bruk kelkoo.no for å sjekke pris på forskjellige modeller

Skrevet

09:43 her igjen!

Skal ikke presse på deg noe nytt, men litt info før du avskriver nye ting;)

Vi har BÅDE Huawei og xperia 10. Jeg betalte 5000 kr for Xperia 10, Huawei koster 2400 kr på Elkjøp. Xperia 10 er IKKE verd 5000 kr selv om den er bra!

Den er japansk sa de på Elkjøp, så ikke noe kinesisk greie. Men det jeg ville si var at den er prikk lik INNI, altså absolutt alt! Alt fra ikoner og måtene man trykker på de tre knappene. Så jeg kan trykke på samme knapper på begge telefoner og samme meny og ikoner kommer opp på begge. Hvem vil ikke kjøpe en billig -dyr- telefon? (Særlig når du ikke skal bruke mer enn ca 2000 kr)

I tillegg er den mye mer nyansert og raskere i touchen, masse tull med xperia 10. Beveger man seg på siden av skjermen, aktiveres andre ting enn det man ville.. Så absolutt et bra kjøp, populær også sa de på Elkjøp(var utsolgt). Den har fått 6 i terningskast på amobil;)

Jeg er også litt pysete når det gjelder nye merker, men dette var virkelig positivt!

Skrevet

Nå var du veldig overbevisende! jeg skal sjekke ut merket litt mer og kanskje jeg går for det:) Det var fint det du skrev at knappene er de samme, for jeg er ikke helt klar for å "lære" meg en ny telefon. Det går jo sikkert fint, men det er så greit med en man kan:)

Den telefonen jeg har nå er Sony ericson og det er en skikkelig drittmobil, går nesten ikke an å prate i den lenger. Så alt blir bedre enn den!

Skrevet

Skal sette meg ned i kveld når snuppa sover og se om jeg klarer å bestemme meg for noe.

Er det dumt av meg å bestille på nett? Jeg tenker at hvis det blir noe galt med den, er det vel mer tungvint å få den reparert osv. Men travle dager betyr at nettshopping er praktisk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...