Sinnataggen_lykkelig <3 Skrevet 10. mai 2011 #1 Skrevet 10. mai 2011 Hvor tidlig fortalte dere nyheten til venner og familie (ikke foreldre/besteforeldre)? Jeg er i uke 16, og i helgen fortalte vi det til min tante og onkel. Er det tidlig? Vi venter vårt første barn, og holder på å sprekke om vi ikke får fortalt nyheten til venner og familie.
bebebe Skrevet 10. mai 2011 #2 Skrevet 10. mai 2011 Nei det er ikke for tidlig å fortelle. de fleste forteller det i uke 12 (noe jeg synes er for tidlig) Vi fortalte det i uke 18/19 til alle og synes det var greit.. Vi hadde egentlig lyst å vente til etter UL men den var ikke før uke 20! Så passet det så bra å si det i påska da Først holdt vi på å sprekke hele tiden.. men etterhvert så var det godt å ha nyheten for oss selv <3 å så fikk vi tid til å vite hva vi skal svare på alle spørsmål og "mas" siden det er vårt første barn Er veldig glad for at vi ventet så lenge! Og alle syns det er morsomt at det ikke er så lenge til den kommer nå som de vet det.. Jeg synes jo selv det er gørr å få vite at noen skal få baby og så er det en evighet igjen til den blir født
Mrs. Bouquet Skrevet 10. mai 2011 #3 Skrevet 10. mai 2011 Blir helt stresset når dere mener det også er for tidlig i uke 12. Hva med oss stakkarer som har strevd med å skjule magen siden uke 6?
Ooops I did it AGAIN Skrevet 10. mai 2011 #4 Skrevet 10. mai 2011 Er ikke noe som heter 'for tidlig'. Det er jo opp til hver enkelt hva de ønsker. Jeg klarte denne gangen å vente til uke 16, men da viste magen mye;) Noen sliter med kvalme hele døgnet fra de blir gravid. Må være en lettelse å kunne gi folk en forklaring på hvorfor man er blek og elendig... Kanskje får man litt ekstra hjelp også. Noen har mistet flere ganger og vil fortelle tidlig slik at familien er klar over det i tilfelle det ikke går bra. Synes det er helt opp til hver enkelt å finne ut av og vi har ingen rett til å si at det er 'for tidlig'...
Sinnataggen_lykkelig <3 Skrevet 10. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 10. mai 2011 Vi fortalte det til foreldrene våre og mine besteforeldre nesten med en gang. Så har vi litt etter litt fortalt det til venner og resten av familien. Noen klarer man jo ikke å skjule det for. Ett par venninner har avslørt meg når jeg sluttet å røyke og drikke alkohol. Jeg syns ikke det er tidlig å si det i uke 12. Men vi ville ikke at "alle" skulle vite det så tidlig.
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 10. mai 2011 #6 Skrevet 10. mai 2011 Det er vel helt opp til hver enkelt! Vi klarte ikke å skjule det,så våre foreldre fikk vite det allerede i uke 6. Da var jeg sykmeldt og kvalm! Så fikk resten vite det etter ultralyd i uke 10.... Er min 3 da...
Huleboer nov 2011♥ Skrevet 10. mai 2011 #7 Skrevet 10. mai 2011 Hva som er tidlig er veldig indivduelt ja, logga meg på facebook for ett par dager siden og der var det en gammel venninne av meg som hadde lag ut bilde av en positiv graviditets test Så hver sin smak Her fortalte vi det til mamma og svigers + min beste venninne med en gang, men folk lurer jo litt siden jeg har slutta å drikke og røyke så nå som jeg er 13+2 så svarer jeg ærlig når folk spør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå