Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #1 Skrevet 10. mai 2011 Dette gjelder mannen min... Han sterkesmerter i rompa eller litt oppi der.... blør endel når han er på do. gjør vondt unasett om han sitter eller går..han sier det er som om noen stikker han med nål. Han har vært hos legen og legen sier det har vært hemoroider der men at han ikke kan se noen grunn til at han skal ha så vondt nå. han skal på endoskopi men har enda ikke fått time. gådd sånn her siden påske. han var veldig bra på dagen i går, men i natt har det vært kjempe ille igjen.. ikke noe søvn stakar. begynner og bli litt bekymra jeg. noen som har vært borti noen med lignende?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #2 Skrevet 10. mai 2011 Hemoroider gjør vondt og er det innvendig så er det sikkert enda verre
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #3 Skrevet 10. mai 2011 For meg høres det ut som at han har smertefulle hemoroider. Har det gjort han forstoppet? Hvis han synes det er smertefullt å gå på do, kan det være at han holder tilbake. Kan også være fissurer (sprekker). Både hemoroider og fissurer kan være veldig smertefulle, og hvis avføringen presser mot det såre området er det nødvendigvis vondt. Bra han skal til undersøkelse. Kan han ringe å purre på time? Digresjon: Endoskopi = gjennom munnen, for å sjekke spiserør, mage, tynntarm eller bronkiene (bronkoskopi) Koloskopi = i endetarmen, for å sjekke tykktarmen. Høres ut som din mann skal på koloskopi.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #4 Skrevet 10. mai 2011 hehe... ikke inni allle utrykka jeg.. når han var hos legen sjekka legen det han kunnå så langt inn han kunne og kunne ikke kjenne noen hemorider men spor etter en.. ja han skal ringe igjen i dag. Tror det gjør vondt og gå på do ja.. men tror magen har innretta seg så han er nå ganske løs tror jeg. litt usikker.. Så er han av den typen som har veldig vondt når han har vondt og det er ikke morro for oss rundt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå