Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #1 Skrevet 9. mai 2011 Trodde han Hareide var "pinglet" pga den Eia sketchen, men han sykler jo Birken tre minutter unna å få merket. Det klarer ikke sambo en gang. Synes ellers han har humor. Så dere Torsdagskveld i Nydalen? Han var jo dritvittig!! Og så var han i en dansevideo på vg.no i går. Jeg skal bare går noen runder til med fordommene mine og vurdere hva han sier også. KrF er jo gode på områder som er viktig for meg.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #2 Skrevet 9. mai 2011 Jeg synes han virker som en drømmepappa i hvert fall.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #3 Skrevet 9. mai 2011 Utrolig sympatisk tenker jeg mest. Og pene øyne.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #4 Skrevet 9. mai 2011 En litt smal drømmemann. Så han på sykkel en gang. Pen bakfra også. :-)
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #5 Skrevet 9. mai 2011 Han snakker litt for rart... Ellers en kjekk kar, sikkert bra for KrF. Men ikke et parti jeg ville vurdert å stemme på.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #6 Skrevet 9. mai 2011 Synes han virker alt for femi til å være en som faller for jenter...
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #7 Skrevet 9. mai 2011 Joda han er søt han, men den spinkle kroppen og stemmen får ikke akkurat meg til å tenne. Han er liksom ikke mann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå