Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #1 Skrevet 9. mai 2011 Jeg har falt helt for Me Mini og Rose Lille (Danmark). Ellers synes jeg Noa Noa, Mini A Ture og Norlie har mye fint. Litt dyrt riktignok... Er litt lei av dansk retro og synes det er fint at det er rom for en annen, litt mer romantisk stil også. Vet dere om noen andre som ligner på de nevnte?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #2 Skrevet 9. mai 2011 Oj, ligner meg det. Mange av merkene handler jeg på salg siden de er litt dyre.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #3 Skrevet 9. mai 2011 Dansk retro=urk. Er såååå lei urbane elger og ugler!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #5 Skrevet 9. mai 2011 He, he. Du fikk sagt det 23:12. Vi ville kanskje bar ha vår egn barndom tilbake.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #6 Skrevet 9. mai 2011 Jenta mi sin favoritt er HELLO KITTY, deretter er det prinsesser, barbie, men hun liker også sabeltann og spiderman. Ellers liker hun ting med fine farger, glitter, bilder av dyr, og det meste som er litt inspirerende. Det verste hun vet er ensfargede, litt kjipe klær.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #7 Skrevet 9. mai 2011 Her bruker vi en del klær fra cubus og kappahl, men av typiske merkeklær er vi veldig glad i Bula og Puma.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #8 Skrevet 9. mai 2011 Hello Kitty må vel enda være tidenes styggeste barnemote!
Isola&Lille+julegave Skrevet 10. mai 2011 #9 Skrevet 10. mai 2011 Kjøper stort sett name it, kapahl, H&M og Cubus. Det er mye fint der som ikke koster skjorta. Syns det er galskap å bruke maassse penger på et klesplagg som passer ca ett kvarter for de vokser så fort!! Kjøper Lille Lam klær på halv pris. Det er vel det dyreste foreløpig. Hun er 5 mnd nå
Omnipakk Skrevet 10. mai 2011 #10 Skrevet 10. mai 2011 Noa Noa og Bengh per Principesse (eg har kun jente) Syns generelt romantisk stil er flott, så lenge det ikkje blir upraktisk - men er ikkje nødvendigvis lei retrostilen heller. Det er mykje kule kle frå Småfolk, Katvig, Molo, Polarn O. Pyret, Urban Elk og liknande. Men det har kanskje blitt litt vel mykje slikt i det siste -når du seier det.. Såg for øvrig teaterstykket "Et bedre sted" på Den Nationale Scene tidlegare i år, og kleda som dei benytta seg av der (stykket handla om 2. verdskrig) var fantastiske! Både dei som spela born, og dei vaksne hadde flotte sixpence-luer, knickers, frakkar etc. Trur eg ville kledd ein gut på den måten om eg hadde ein.. Spørs om han hadde godtatt det, dog.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå