Gå til innhold

Gruer meg sånn.. Og jeg er bare 21!:(((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ett eneste stort strekkmerke. Tre år siden fødsel, typen har bare sett meg "naken" med avslått lys på soverommet.. Grue meg sånn til sommeren, jeg har strekkmerker over hele magen, puppene, rompa, lårene og bak leggene.. Magen henger ganske bra også, jeg er 163 høy og 57-58 kg... Hva kan man gjøre for magen?!!? Noen som har oppmuntrende ord..? Jeg er skikkelig deppa:(((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke strekkmerker, det er mammamerker <3

Og de har du fordi du er så heldig å ha en fantastisk liten skapning, som kroppen din har båret frem, det er faktisk noe å være stolt av.

Jeg er 25, har mammamerker jeg også, men jeg har gamle selvskadingsarr i tillegg (fra lenge før jeg fikk barna). Det er kuttarrene jeg er flau over, mammamerkene er der fordi jeg har verdens beste to små. Jeg er stolt av de! Og hvis noen glor, så glor du tilbake og sier, det er mammamerkene mine!!

Skrevet

Ja jeg får vel bare gi f i hva folk tenker og glor... Jeg tenker jo ikke noe over det når jeg ser folk med strekkmerker hvertfall! Bare så leit å ligge som den eneste "unge" på stranda som ikke er perfekt.. Ser ut som en hakka hvalbiff:(( må vel bare tvinge meg

Til å gå ut i shorts imårra sikkert.. Takk for svar! Hi

Skrevet

Badedrakt? Eller todelt bikini. Short og singlet? Strekkmerker er uansett ingen skam

Skrevet

Du er perfekt !!

Du har en kropp som har gjennomført et svangerskap og en barseltid med muligens amming. Hvis ikke det er å ha en perfekt kropp så vet ikke jeg. Det er desverre altfor mange som har kropper som ikke kan dette pga fysiske ting.

Tenk hva din kropp har klart. Du skal være stolt av deg selv, for de andre unge på stranda, de kan glo til de blir grønne og blå. En dag vil de selv kanskje være de med mammamerker.. Da glor dem ikke mer...

Første anonym over her.

Skrevet

Magen er det nok ikke noe du kan gjøre noe med, bortsett fra ved kirurgi. Løs hud er og blir løs hud, dessverre.

Men strekkmerkene skal du ikke tenke på. Jeg har flere strekkmerker enn jeg har "normal" hud, nesten. Jeg fikk en hel haug av dem i tenårene, og nok en haug under graviditeten, på pupper, mage, hofter, lår og legger. Men jeg har valgt å gi faen. Det tar litt tid, men etter en stund klarer man å se forbi dem. Det kommer helt an på hvilken innstilling du har. Hvis du ser på deg selv i speilet og tenker at du ser fæl ut, så kommer det aldri til å forandre seg. Tving deg selv til å finne positive ting! Si til deg selv at du er flott som du er. Kjæresten din syns nok at du er helt nydelig, tigerstriper og hengemage eller ei :-)

Håper du klarer å føle deg vel med deg selv igjen!

Skrevet

Enig med hun over, er mammamerker!! :D <3

Skrevet

Jeg er også bare 21, forresten. Fikk sønnen min for 1,5 år siden.

22.42

Skrevet

Takk for fine svar! Måtte gråte en liten skvett her nå... Nå griner jeg meg ferdig også skal jeg tenke på hva dere har sagt imårra når jeg kler på meg en litt kortere shorts for første gang på tre år.. Takk for fine svar! Det finnes blomster

Innimellom alt ugresset på dib:)

Hi

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Du er nok nydelig! jeg ser også ut som en rosastripet polkagris.. eller en slank en da.. med løsdeigemage :(

Og savner også den gamle lekre korppen min, skjønner det er litt kjipt å være 21 og ikek så fit som mange andre 21 åringer, men tenk hva vi har vært igjennom da?

Det største i verden!!

På med korte shorts og høyt hevet hode!!

Hilsen strekkmerkemamma på 21 =)

Skrevet

Har masse strekkmerker selv, pga jeg vokste mye som barn, men de er bleknet nå. Men nå har lillegulle i magen laget nye, og jeg bruker bikini og driter langt i om folk glor ;)

Eneste problemet jeg har fått er spesielt et gedigert på 2 cm i bredde som setter seg fast i busken, og det er vondt.

Vis dem stolt fram, du har faktisk en stor god grunn for å ha dem, og det er jo barnet ditt :)

Skrevet

Savner en LIKER knapp på dib..

Dette svaret liker jeg HI...

Stolt av deg!!!

Første anonym her (som er 25)

Skrevet

Det var til ditt innlegg over her HI...

Skrevet

Takk for svar! Nå har ihvertfall jeg blitt motivert og går i skapet for å finne frem shorts som ligger bakerst! Blir ei grense å sprenge men det skal jeg klare nå...! Jeg vil jeg vil! "godt" på en måte å høre at andre har det litt som meg.., føler at alle rundt meg med barn var heldige og slapp unna alt sånt jeg.. Men det er sikkert bare innbilning fra min side... Vel, god sommer til alle dere! Jeg skal hvertfall prøve å ha en i år:)

Jo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...