Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #1 Skrevet 9. mai 2011 ...jeg kan stå på badet eller i gangen og se meg i speilet og være sånn passe godt fornøyd med det jeg ser. Jeg har dårlig selvtillit og trenger ofte å "føle" at dette ser greit ut før jeg går ut, ellers føler jeg meg helt fæl. Så kommer jeg ut og et eller annet sted kommer jeg forbi et speil, eller noen tar et bilde av meg som jeg ser senere, og der - både i speilet og på evt. bilder - synes jeg jeg ser helt forferdelig sliten og stygg ut. Noen fler som har det sånn....?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #2 Skrevet 9. mai 2011 Jeg sliter også med det at jeg ser så forskjellig ut fra forskjellige speil! Kan gå hjemmefra og tro jeg ser helt forferdelig, for så å finne et annet speil som kan få meg til å føle meg skikkelig sexy! Sliter med det samme på bilder også Foretrekker at folk tar bilder av meg uten at jeg er klar over det. Ser bedre ut da
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #3 Skrevet 9. mai 2011 er det ikke slik de fleste av oss har det da
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #4 Skrevet 9. mai 2011 Når jeg går ute i byen synes jeg selv at de fleste andre mennesker ser enten veldig bra ut eller godt ut, og så treffer jeg på det speilet igjen da. Og får noen ganger sjokk når jeg ser meg selv, sliten og bleik og håret ser slapt ut osv. Og jeg som følte meg så fin en time tidligere...da var alt "perfekt". Kan ikke tenke meg at alle har det sånn!! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå