Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #1 Skrevet 9. mai 2011 Er det fritt frem for nabobarna å bruke trampolinen når de vil?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #2 Skrevet 9. mai 2011 Er ingen problemstilling i vårt nabolag. Alle med barn har trampoline.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #3 Skrevet 9. mai 2011 Nei, vi har vår trampoline på baksiden av huset, dvs at den sees ikke fra veien... De som bor vegg i vegg med oss har også trampoline, ungene våre får ikke hoppe hos de hvis ikke det er ok for foreldrene.. Samme gjelder for deres barn.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #4 Skrevet 9. mai 2011 Nei, de spør som regel først. En og annen glemmer det nok, men stort sett går det greit, det er kjente unger. Har sjekket regelene, så lenge jeg har foretatt nødvendige sikkerhetstiltak (nett) så e rikke jeg ansvarlig for andre ungers bruk av trampolina (tenke rpå skader etc). Har hatt trampoline i 6 år, det har gått veldig bra.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #5 Skrevet 9. mai 2011 Okay. Vi er de eneste i gata med trampoline. Den er i bakhagen. Mannen min mener nabobarna burde få komme og gå akkurat som de vil men jeg liker ikke det. Liker å ha hagen for oss selv. De får gjerne hoppe, men ikke når som helst.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #6 Skrevet 9. mai 2011 Nabobarna får hoppe når mine barn hopper. Både trampolia og resten av uteområdet/lekene er off-limit når barna ikke er ute. Eneste unntaket er hvis mine barn bare skal inn og spise.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #8 Skrevet 9. mai 2011 Dersom et barn skader seg på trampolinen hos dere så er det dere som står ansvarlig for dette. Derfor får ikke nabobarna bruke trampolinen uten at vi / andre voksne er til stede.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #9 Skrevet 9. mai 2011 Vi bor i et nabolag med ni hus. To av naboene har satt opp trampoliner og det er en uskreven regel at det er fritt frem. Vi har trampoline til disposisjon hos naboen ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå