Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #1 Skrevet 9. mai 2011 Og er drittlei av det. Jeg er ingen danseløve (altså, jeg danser av og til på byen men er ikke spesielt flink) men det betyr ikke at jeg alltid har lyst til å sitte og passe på når venninnene mine skal danse. Men vi var ute sist helg og nok en gang slenger alle veskene over til meg når det kommer en kul sang mens de kommer med noen gledesutbrudd over at akkurat DEN sangen kom, og så rekker de så vidt å si "pass på denne da!" før veska treffer sofaen ved siden av meg og de har løpt avgårde for å danse. Jeg burde vel bare gått, men det har jeg jo ikke hjerte til heller. Vi er likestilt ellers altså, jeg er ikke en sånn "dott" som er med bare for å passe veskene deres. Hvordan ville du sagt dette til dem?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #2 Skrevet 10. mai 2011 Det er jo bare å si det rett ut! At du blir lei deg når de bare løper fra deg uten en gang å snakke med deg, at de bare tar deg for gitt.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #3 Skrevet 10. mai 2011 Der ente jeg opp også tidligere, men har skiftet vennekrets. Vi var helt på bølgelengde ellers, som du sier, men det ble forventet at jeg skulle passe vesker siden jeg ikke danset. Men jeg hadde jo lyst til å finne på andre ting enn å bare sitte pal i en sofa full av vesker hele kvelden.. Gjør det samme mot dem, før de rekker å slenge veska i fanget ditt slenger du veska di i deres å sier "pass denne mens jeg går å mingler litt" (men pass på å ikke ha den dyreste veska den kvelden kanskje, hehe)
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #4 Skrevet 10. mai 2011 Jeg før min del har aldri forstått hvorfor folk har med seg veske når de går på byen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå