Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #1 Skrevet 9. mai 2011 Noen som er interessert i og gi meg en kjapp innføring i hvordan det foregår? Ja, vet jeg er uvitende=p
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #2 Skrevet 9. mai 2011 Jeg også trenger en innføring i ebay! Mye er jo så billig at det er for godt til og være sant! Brudekjoler f.eks.. Er de virkelig så billige???
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #5 Skrevet 9. mai 2011 Hvis du kan si meg konkret hva du lurer på så skal jeg gjerne sbare deg! Men sånn generelt sett, så JA! det er en helt fantastisk nettside. Jeg har rundt 400 transaksjoner og har til gode å bli lurt. Jeg driver ikke så mye med auksjonene, da det "tar for lang/for mye tid". Så jeg går for det meste for 'Buy it Now' Ikke alle selgere sender til Norge, men du kan spørre om de har bry, og som regel så har de faktisk det. Det er forskjell i pris på ebay.com og ebay.co.uk. Feks Dermalogica er mye billigere på .com enn på .co.uk, mens Clearblue produkter for oss som driver med sånn er billigere på .co.uk. Betal med paypal så er du safe, også er det egentlig bare å prøve seg frem. Man lærer så lenge man lever Og ser det ut til å være for godt til å være sant, så er det som regel det også.. ;o)
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #6 Skrevet 9. mai 2011 Ebay er fantastisk!!! har kjøpt en hel drøss der, har blitt lurt en gang. Lønner seg å handle fra selgere med stjerne "top rated seller". Har handlet masse dermalogica, mineralsminke, barneprodukter, ting til katten, duk, putetrek, ipad cover, vogn, smykker osv osv... mulighetene er uendelige. Du må ha paypal og enig med hun over her, dropp auksjonene og gå for buy it now. du kan på advanced search krysese av for delivery to norway så slipper du å få opp alle som ikke leverer til norge. de fleste sender som gave eller skrur ned verdien. har opplevd en gang å få mva på forsendelsen, og det var en ralph lauren dunjakke. Virkelig verdens beste nettsted!!! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #7 Skrevet 9. mai 2011 Som hun andre sier her, brudekjolene er jo så billige at det er skummelt. Det kan jo ikke stemme? Er det den prisen som står man betaler? 47.00$ for en brudekjole er jo litt merkelig?..
Papegøyeblomst Skrevet 10. mai 2011 #9 Skrevet 10. mai 2011 Du betaler kun den prisen selger oppgir, pluss frakt da, selvsagt. Alt over 200 NOK må du betale toll for - dvs at du får lapp i postkassa og må betale når du henter pakken på posten. Du kan jo maile selgeren og be pent om de kan sette ned verdien på sendelappen til under 200kr, det har jeg gjort flere ganger. Har selv kjøpt selskapskjoler som er latterlig billige...
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #11 Skrevet 10. mai 2011 Jeg handler alt mulig på ebay.. alt fra sminke til wallstickers! Mine erfaringer er at jeg sparer MYE penger på å handle f.eks. sminke fra Ebay i forhold til å handle her i norge! Alt jeg kjøper er såklart ubrukt og nytt. Her er en god guide: http://skatesurfsnow.bloggbyen.com/handle-pa-ebay-en-idiotsikker-guide-til-en-perfekt-handel-pa-ebay-com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå