Gå til innhold

Hvem tror du vinner USA Top Model?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde først det ville bli Gunn-Magda, men nå begynner jeg å ha litt mer tro på Laila. Eller Gunvor.

 

Hva tror du da HI?

 

Hun Borghild er også litt fin, men kanskje mest sånn FHM-chubby?

Skrevet

Det er Ann som vinner ,leste det for ikke så lenge siden ..

 

Det er henne kjempetynne ,høye jenta .

Skrevet

Litt tidlig å si, husker jo ikke et eneste navn....men likte hun som hadde et veldig maskulint ansikt + hun blonde som havnet iskyggen av en annen blond når de ble fotografert sammen. MEGET spent på styling og make over av hun på 1,88 :-)

Skrevet

Har de virkelig lekket ut at Ann vinner?

Ingen vits i å følge med da :(

 

Likte hun "jomfrua" selv om hun var sær, hun med puppene, hun platina krøllsaken.

Dette er jo tv. Så de forstygger et par svaner og overdriver.

Skrevet

Krista. Eller var det i fjor hun vant?

Skrevet

En kjapp googling viser at hun vant i fjor. Da er det Ann Ward som vinner.

 

21:54

Skrevet

Lekket ut?? hehe.... serien gikk på tv i usa for evigheter siden... Bare google litt, det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...