Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #2 Skrevet 9. mai 2011 Jeg trodde først det ville bli Gunn-Magda, men nå begynner jeg å ha litt mer tro på Laila. Eller Gunvor. Hva tror du da HI? Hun Borghild er også litt fin, men kanskje mest sånn FHM-chubby?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #3 Skrevet 9. mai 2011 Det er Ann som vinner ,leste det for ikke så lenge siden .. Det er henne kjempetynne ,høye jenta .
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #4 Skrevet 9. mai 2011 Litt tidlig å si, husker jo ikke et eneste navn....men likte hun som hadde et veldig maskulint ansikt + hun blonde som havnet iskyggen av en annen blond når de ble fotografert sammen. MEGET spent på styling og make over av hun på 1,88 :-)
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #5 Skrevet 9. mai 2011 Har de virkelig lekket ut at Ann vinner? Ingen vits i å følge med da Likte hun "jomfrua" selv om hun var sær, hun med puppene, hun platina krøllsaken. Dette er jo tv. Så de forstygger et par svaner og overdriver.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #7 Skrevet 9. mai 2011 En kjapp googling viser at hun vant i fjor. Da er det Ann Ward som vinner. 21:54
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #8 Skrevet 9. mai 2011 Lekket ut?? hehe.... serien gikk på tv i usa for evigheter siden... Bare google litt, det!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #9 Skrevet 9. mai 2011 Her er hun. Transelation. http://www.google.no/m/search?site=images&source=mog&hl=no&gl=no&client=safari&q=ann%20ward#i=5 Men Gud bedre så tynn!! Homoene må jo trampeklappe! http://www.google.no/m/search?site=images&source=mog&hl=no&gl=no&client=safari&q=ann%20ward#i=40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå