Lamelia Skrevet 9. mai 2011 #1 Skrevet 9. mai 2011 er det noen som får til å oversette Your the inspiration teksen så jeg får sunget den på Norsk??? You know our love was meant to be the kind of love that lasts forever And I want you here with me from tonight until the end of time. You should know, everywhere I go Always on my mind, in my heart in my soul..baby CHORUS You're the meaning in my life you're the inspiration. You bring feeling to my life you're the inspiration. Wanna have you near me I wanna have you hear me sayin': No one needs you more than I need you. And I know, yes I know that it's plain to see So in love when we're together. Now I know that I need you here with me From tonight until the end of time. You should know, everywhere I go Always on my mind you're in my heart in my soul. CHORUS You're the meaning in my life you're the inspiration. You bring feeling to my life you're the inspiration. Wanna have you near me I wanna have you hear me sayin': No one needs you more than I need you. BREAK Wanna have you near me I wanna have you hear me sayin': No one needs you more than I need you. CHORUS (STEPPED UP) You're the meaning in my life you're the inspiration. You bring feeling to my life you're the inspiration. Wanna have you near me I wanna have you hear me sayin': No one needs you more than I need you. When you love somebody 'til the end of time When you love somebody, always on my mind
aanonym Skrevet 9. mai 2011 #2 Skrevet 9. mai 2011 Du vet vår kjærlighet var ment å være den type kjærlighet som varer evig Og jeg vil ha deg her hos meg fra i kveld til slutten av tid. Du burde vite, uansett hvor jeg går Alltid på meg, i mitt hjerte i min sjel .. baby Du er meningen i mitt liv du er inspirasjonen. Du bringer følelsen til mitt liv du er inspirasjonen. Vil ha deg i nærheten av meg Jeg vil ha deg høre meg sier det: Ingen trenger deg mer enn jeg trenger deg. Og jeg vet, ja jeg vet at det er vanlig å se Så forelsket når vi er sammen. Nå vet jeg at jeg trenger deg her hos meg Fra i kveld til slutten av tid. Du burde vite, uansett hvor jeg går Alltid på meg du er i mitt hjerte i min sjel. Du er meningen i mitt liv du er inspirasjonen. Du bringer følelsen til mitt liv du er inspirasjonen. Vil ha deg i nærheten av meg Jeg vil ha deg høre meg sier det: Ingen trenger deg mer enn jeg trenger deg. Vil ha deg i nærheten av meg Jeg vil ha deg høre meg sier det: Ingen trenger deg mer enn jeg trenger deg. Du er meningen i mitt liv du er inspirasjonen. Du bringer følelsen til mitt liv du er inspirasjonen. Vil ha deg i nærheten av meg Jeg vil ha deg høre meg sier det: Ingen trenger deg mer enn jeg trenger deg. Når du elsker noen 'til tidens ende Når du elsker noen, alltid i mine tanker. (Google translate)
Gjest sug lut Skrevet 9. mai 2011 #3 Skrevet 9. mai 2011 Ikke til forkleinelse for deg, men hvis noen kan kvele google translate vil nok endel bli glade. HI, skal den synges må den gjendiktes - det er et langt lerret å bleke om det skal gå opp med rytme og rim og mening og det hele. Hvis du ikke må ha den i dag kan jeg prøve å se på den utover uka, men lover ingenting.
Lamelia Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 9. mai 2011 ja enig, google translate er ikke så bra i denne sammenhengen. jeg trenger den ikke før om tre måneder, men jeg trenger jo å øve inne teksten så jeg trenger den etterhvert men fint om du kan hjelpe meg
Lamelia Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 9. mai 2011 ja enig, google translate er ikke så bra i denne sammenhengen. jeg trenger den ikke før om tre måneder, men jeg trenger jo å øve inne teksten så jeg trenger den etterhvert men fint om du kan hjelpe meg
Gjest sug lut Skrevet 9. mai 2011 #6 Skrevet 9. mai 2011 Fort gjort i en port, men skulle være sangbar. Klisjeer kan skiftes ut etter behov. Du vet det alltid var oss to, En kjærlighet for alle tider Ingen hvile, ingen ro Uten deg fra nå til evighet For du vet, hvorenn jeg går, Alltid er du her, i mitt sinn, i min sjel, kjære REFRENG Du er den som gir meg liv, Den som inspirerer Du er meningen med alt, Den som inspirerer Vil at du skal være Nær meg når jeg sier Ingen trenger deg som jeg trenger deg Å, jeg vet, ja jeg vet at alle ser Ser hvor nær vi er hverandre Og jeg vet at jeg trenger deg hos meg Du og jeg fra nå til evighet For du vet, hvorenn jeg går, Alltid er du her, i mitt sinn, i min sjel, kjære REFRENG Du er den som gir meg liv, Den som inspirerer Du er meningen med alt, Den som inspirerer Vil at du skal være Nær meg når jeg sier Ingen trenger deg som jeg trenger deg Når du elsker noen, i all evighet Når du elsker noen, ekte kjærlighet.. Copyright
Lamelia Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #7 Skrevet 9. mai 2011 tusen takk, så rask veldig bra, dette kan jeg synge for min kjære når jeg gifter meg om tre måneder Happy
Lamelia Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #8 Skrevet 9. mai 2011 ja sangbar, skal synge den for min kjære
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå