Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #1 Skrevet 9. mai 2011 Jeg blir litt irritert når folk sier "Jeg skal blir mamma iIGJEN" (f.eks. når de skal ha barn når to), eller "jeg skal bli bestemor IGJEN". Man blir jo ikke mamma IGJEN når man får sitt andre barn. Også er det irriterende når folk sier "det er minus fire kuldegrader ute". Grrr. Er det bare jeg som irriterer meg over sånne teite ting??
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #2 Skrevet 9. mai 2011 Har ikke irritert meg over det du sier her, men når folk sier ; "det er fryktelig koselig å se deg" osv. sette negative ord til fine ting, det liker jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #3 Skrevet 9. mai 2011 Passer det bedre å si "jeg skal bli mamma på nytt"? Får du sove bedre om natten da, HI? Jøye meg så mange dumme ting folk klarer å irritere seg over. Og jo, man blir mamma IGJEN når man får sitt andre barn. Akkurat som en som har blitt påkjørt av en bil EN gang, kan si at han ble påkjørt IGJEN neste gang det skjer. Det er en hendelse som har gjentatt seg, ergo kan man fritt bruke ordet IGJEN. Har du vurdert hjelp for lidelsen din forresten?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #4 Skrevet 9. mai 2011 er helt sikkert ikke bare du som irriterer deg over slike ting, men man blir mamma igjen når man får sitt andre barn ! mor er de fra før, så da blir di jo mamma IGJEN !
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #5 Skrevet 9. mai 2011 "Holdt jeg på å si" JAMMEN DU SA DET JO! Hahaha det verste er at jeg sier det hele tiden selv, og så blir jeg irritert på meg selv etterpå!!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #6 Skrevet 9. mai 2011 Jeg irriterer meg over at folk som spør om ting de allerede vet svaret på og later som de ikke vet. eller når du kommer på jobb etter du har vært syk og folk spør deg " er du frisk?" hadde jo ikke gått på jobben om jeg var syk
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #7 Skrevet 9. mai 2011 Hehe, Men blir jo ikke mamma IGJEN!. Man er jo allerede mamma og man er det så lenge det første barnet lever. Kanskje bedre å si at "Jeg blir tobarnsmamma" eller lignende. Skikkelig på krigsstien i dag?? Man kan jo ikke sammenligne det med å bli påkjørt av en bil. LITT av en reaksjon jeg fikk der. Merker forresten nå at jeg blir litt irritert over dårlig metaforer også. Når det gjelder lidelsen min så er jeg fullstendig klar over at det er en dum ting å irritere seg over. Litt verre med din mangel på kontroll på temperamentet. Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #9 Skrevet 9. mai 2011 Haha 21:27, kjenner meg igjen i den! Blir småirritert på meg selv da ja. Å bruke ordene "liksom, på en måte" i samme setning må være noe av det verste jeg hører.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #10 Skrevet 9. mai 2011 Det sier jeg også. "Holdt jeg på å si", så tåpelig. Men den kommer på en måte automatisk, selv om jeg selv syns det er en latterlig ting å si. Også sier jeg "Kan jeg få spørre om et spørsmål?" Haha, mannen holder på å bli tullete
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #11 Skrevet 9. mai 2011 Hehe nå blir det litt sånn irriterende ting JEG sier.. Merker jeg sier myyyye "lissom" og "og så bare..." Tenker ikke over det før etterpå.. høres ut som den fjortisen når jeg snakker! Hahahaha! Hilsen 21:27
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #12 Skrevet 9. mai 2011 Jeg er enig med Hi. Har man blitt mamma 1 gang er man mamma for alltid. Man kan heller si jeg skal bli mamma til 1 barn til. Mamma kan man bare bli en gang, det er man for resten av livet.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #13 Skrevet 9. mai 2011 Ble irritert over kommentaren: er du like hel? når jeg gikk gravid..Hva slags spm er det? Sprekker jeg, eller blir jeg halv etter fødsel.....
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #14 Skrevet 9. mai 2011 Det verste jeg hører er østlendinger som sier noe sånt som : "Da ble jeg skikkelig irritert! Ja, det GJORDE jeg..." Nei, det BLE jeg, heter det!! Og "lissom"... Ææææh
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #15 Skrevet 9. mai 2011 Jeg irriterer meg over at folk bruker "de" i objektform. "Jeg ser de". Blæh! Like ille: "Jeg liker ikke hun".
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #16 Skrevet 9. mai 2011 Eh,jeg skal bli mamma igjen??? Ser ikke hva som virker irriterende der..skal man heller si jeg skal bli mamma på ny?? Hjelpes..er vel heller irriterende når folk skal komentere en gravid mage..ååå så liten du er da...eller ååå så stor du er da...
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #17 Skrevet 9. mai 2011 22.59 her De som sier "waat up" eller "liksom" eller serri, slike fjortisord...off..
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #18 Skrevet 9. mai 2011 Ser det er mange her inne som trenger behandling. BiM kunne vært en gullgruve for psykologer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå