Gå til innhold

Tror dere jeg var gravid??


Anbefalte innlegg

Skrevet

For et par mnd siden tok jeg 2 graviditetstester som var svaaakt positive, streken kom sent frem men innen 5 min. Deretter testet jeg negativt med samme type test de neste 2 dagene.. Var veldig usikker på om jeg var gravid eller ei. Så fikk jeg mensen 5-6 dager over IKM.. (er aldri for sen). Skulle vært 5 uker på vei dagen mensen kom om jeg hadde vært gravid.. hadde også mye mer vondt i magen under mensen enn jeg pleier å ha og den varte i 7 dager (pleier å vare i 4-5).

 

Var dette en tidlig spontanabort??

Videoannonse
Annonse
Gjest ->>-
Skrevet

Umulig å si. Spontanabort eller kjemisk graviditet er muligheter.

Skrevet

Ikke plag deg selv med slike tanker.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...