Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #1 Skrevet 9. mai 2011 For et par mnd siden tok jeg 2 graviditetstester som var svaaakt positive, streken kom sent frem men innen 5 min. Deretter testet jeg negativt med samme type test de neste 2 dagene.. Var veldig usikker på om jeg var gravid eller ei. Så fikk jeg mensen 5-6 dager over IKM.. (er aldri for sen). Skulle vært 5 uker på vei dagen mensen kom om jeg hadde vært gravid.. hadde også mye mer vondt i magen under mensen enn jeg pleier å ha og den varte i 7 dager (pleier å vare i 4-5). Var dette en tidlig spontanabort??
Gjest ->>- Skrevet 9. mai 2011 #3 Skrevet 9. mai 2011 Umulig å si. Spontanabort eller kjemisk graviditet er muligheter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå