Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #1 Skrevet 9. mai 2011 Hvordan ble puppene deres etterpå? Jeg ammet i starten, hadde så mye melk at jeg gikk rundt med spreng hele tiden. P.g.a. stress forsvant melka etter noen uker. Mine pupper som var små før er nå enda mindre og utrolig nok fasongløse og hengete. Prøver å ikke bry meg, men nå har til og med mannen kommentert at de er for små...
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #2 Skrevet 9. mai 2011 Når man har små pupper i utgangspunktet så er det naturlig at de oppleves løsere etter amming fordi de er strukket. Mer hud altså.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #3 Skrevet 9. mai 2011 Jeg hadde 75A før jeg ble gravid med første, (75B mens jeg gikk gravid!!) fullammet 6mnd og delvis til 15 mnd. Når jeg sluttet amme var puppene kun to tomme slappe poser og jeg fylte ikke opp Acup en gang.. Syntes det var helt grusomt! Det ble gradvis bedre og de ble tilnærmet som før graviditet etter en stund. Husker ikke helt hvor lang tid det tok, men når vi begynte å prøve på nr 2 når første var ca 2 år var puppene helt ok! Nå ammer jeg nr 2 og puppene er slappe og henger:( håper det går seg til denne gangen og..
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #4 Skrevet 9. mai 2011 Jeg hadde veldig mye melk og mye melkespreng, så de ble jo utvidet og trakk seg sammen flere ganger daglig. Ble nok en del slappere etterpå. Nå er jeg gravid igjen og jeg syns de er superstore.. De er nok ikke det, men nå fyller de ut den slappe huden. Tenkte jeg skulle ta puppeløft dersom det ble for ille etter ammingen. Vil jo ikke ha to vrengte bukselommer hengende. La det imidlertid av meg etter jeg hadde brystbetennelse. Ikke søren om noen skal få skjære i puppene mine uten at det er strengt nødvendig fra et medisinsk ståsted... Jeg skal nok klare å leve med puppene mine etter denne graviditeten også. Får kjøpe fine bher med push up og bare innse at tiden er forbi da jeg kunne gå i kjoler og topper uten bh...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå