Gå til innhold

dere som ble lett gravide i 20-årene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har 2 barn. 10 år mellom dem. Ble gravid på 1 forsøk med begge to. Nr 2 kom da jeg var 30. Jeg blir 33 om et par mnd og vi vurdere å prøve på 3 mann. Jeg lurer litt på om det kommer til å gå like greit når det jeg er så fruktbar som det virker som? Kan dere dele deres erfaringer?:)

Grunnen til at jeg spør er at jeg kunne tenkt meg å ventet til etter sommeren med å bli gravid, men hvis vi skal regne noen mnd før det klaffer så må vi kanskje begynne nå?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tok lenger tid for meg å bli gravid da jeg ver 24 enn det har gjort nå. Jeg blir også 33 om noen mnd. Jeg sluttet med p pillen for noen mnd. siden og er nå blitt gravid.

Skrevet

Siden du "bare" er 33 går det sikkert helt fint. Jeg ble gravid uten anstrengelse 3 ganger i 20-åra (1. pp el uplanlagt). Prøvde igjen som 37-åring med ny mann, har prøvd 2 år nå uten at noe skjer... Men det er vel etter 35 år at det begynner å bli vanskeligere, statistisk sett. Jeg hadde aldri trodd det skulle være så vanskelig. Føler meg like ung og sprek fortsatt...

Skrevet

hmm..

Får håpe det blir snart da! Lykke til :)

Skrevet

dytter litt på den jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...