Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #1 Skrevet 9. mai 2011 HVORFOR snyter menn seg i dusjen??!alle jeg har bodd sammen med/vært sammen med har gjort dette og jeg ynes det er skikkelig ekkelt!Er det bare en gutteting eller gjør jenter også det?Aldri hørt venninnene mine gjør det:P
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #3 Skrevet 9. mai 2011 Jeg gjør det, hver morgen når jeg dusjer faktisk. Pleier ikke å fortelle noen om det da. Føler at jeg får ut all gørra for å si det slik. Lar det ikke henge igjen på veggen heller, skyller det vekk og ned i sluket.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #4 Skrevet 9. mai 2011 Er nok en skjult ting jenter gjør isåfall, jeg gjør det jeg også..
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #5 Skrevet 9. mai 2011 Jeg gjør det - men kun hjemme -ikke på treningssenteret så andre ser det. Er vel ikke det jeg forteller alle at jeg gjør....
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #6 Skrevet 9. mai 2011 Jeg gjør det Vet ikke om mannen gjør det, vil ikke vite, andres snørr er mye eklere!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #7 Skrevet 9. mai 2011 Jeg gjør det minus lyden mannfolka har når de snyter ut alt
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #8 Skrevet 9. mai 2011 Fordi det renser nesen så godt Men for å dra det litt mer ut i det riktig ekle, har du hørt om de som pisser i dusjen det er ÆSJ det!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #9 Skrevet 9. mai 2011 Jeg snyter meg ikke i dusjen. Men jeg tisser da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå