Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #1 Skrevet 9. mai 2011 har ei jente på 1 år. Etter vi har spist og stellet så går vi inn på rommet hvor hun får sitte på fanget mitt mens vi leser/ser i nattabok, deretter bruker hun å vinke god natt til dukkene sine og blir lagt i seng, så synger jeg nattasang og stryker henne på kinnet og sier god natt , elsker deg:) Blir det for mye?Eller? Teit spm sikkert....
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #2 Skrevet 9. mai 2011 Nei det synes jeg ikke hørtes for mye ut. Men ville ikke lagt til noe mer, for det kan fort bli for mye rutiner... som må følges til punkt og prikke hver kveld. Noen ganger vil man ha de kjapt i seng, og da blir man stresset hvis det er for mye. Her synger vi to sanger mens mini sitter på fanget mitt. Jeg henter vann i koppen hans og natta. Han er 3, men sånn har vi alltid gjort det.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #3 Skrevet 9. mai 2011 Dere må jo gjøre som dere vil:) Det er ikke noe fasitsvar på dette.. Jeg personlig syns det blir for mye dill.. vi gjør unna lesing og alt mulig annet FØR vi går på rommet. Når vi kommer på rommet, synger vi en eller to sanger, sier god natt og går ut. Dette har jo gjort siden hun var helt liten, og det funker like bra nå som hun er 3,5:) Deilig å slippe å måtte være hjemme leeeenge før hun skal legge seg f.eks. Vi kan fint gjøre unna stell og legging på 10 min:) Så kan vi heller bruke tiden ute i finværet!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #5 Skrevet 9. mai 2011 Nei, det synes jeg ikke. Her er det stelling på badet, lese bok, snakke litt om hva som har skjedd i dag og hva som skal skje i morgen også synge to nattasanger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå