Gå til innhold

Faen Faen Faaaeeennnn!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært superflink med lavkarboen den siste uka.. Nesten ikke spist karber i det heletatt.. Men idag ble det grilling.. Jeg ordnet meg et lavkarbospyd.. Masse godt.. Men ah, det er jo så syykt godt med pølse i brød også!!! Engangsgrillen var ganske så treig med å bli varm, så grillspydet mitt ble aldri ferdig.. Da endte det opp med at jeg spiste to pølser i brød med masse sprøløk og ketshup! Grillspydet sparer jeg til ikveld.. Men faaaeeen!! Jeg som var så flink!

Hvor mye har jeg ødelagt grunnet min pølseutskeielse idag da?:s

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har du nok ødelagt hele opplegget..

Går nok sikkert helt fint.. legger jo mer på seg av stresset rundt hva man kan og ikke kan spise, enn av de to pølsene..

Skrevet

Det går nok helt bra. Neste gang kan du spise pølsene, men droppe brødet da vet du :)

Skrevet

Ta deg en joggetur, og ikke tenk mer på det:)

Skrevet

Ja nå er alt ødelagt. Når du våkner i morgen tidlig har du gått opp 15 kg, og i tillegg har du fått kviser og hengerumpe med celulitter.

Tipper nok at det var verdt det?

Skrevet

Skru på nyhetene du så vil nok den lille bobla di sprekke.

At du i det hele tatt gidder å lage et innlegg om en så ubetydelig bagatell..

Skrevet

hahaha, ja for folk skriver jo ikke om dritt og uvesentlige ting uansett hva som skjer i verden!?:P Skjerp deg!

Alle har egne små problemer, som ikke har noe med resten av verden å gjøre.. Men selvsagt så syns man ting som skjer er grusomt alikevell!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...