Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #1 Skrevet 9. mai 2011 I dag tidlig tok jeg en clearblue test, den viste et svakt kryss. Litt senere på dagen tok jeg en annen test, clearview, den viste negativt. Er jeg gravid eller kan det første testen ha vist feil? Kan det være den positive testen ikke var så positiv likevel, siden streken var svak? Veldig usikker nå. Noen som har erfart dette eller har peiling? Håper på svar!!
Mommy Mia Skrevet 9. mai 2011 #3 Skrevet 9. mai 2011 Mine svake streker ble til knallpositivt pluss idag ! Både clearblue har jeg brukt og one step.. Fikk negativ digital test på lørdag, men knall positiv idag ! Så du kan være gravid ja
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #4 Skrevet 9. mai 2011 Tusen takk for svar. Jeg tørr ikke helt å tro på det før det er helt sikkert. Når vet man egentlig? Bør jeg bestille time hos lege?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #5 Skrevet 9. mai 2011 Så lenge den var positiv skal det ikke ha noe å si hvor sterk streken var.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #7 Skrevet 9. mai 2011 Hvis det er veldig tidlig så anbefales det jo at du tar testen på morgenen, ellers kan den vise negativ. Så kan vel godt hende du er gravid Hvis du enda er usikker så prøv igjen i morgentidlig, hvis du er gravid viser den sikkert enda tydeligere da
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #8 Skrevet 9. mai 2011 Tusen takk for svar! Spent på hva resultatet blir i morgen. Aner ikke hva jeg skal tro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå