Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #1 Skrevet 9. mai 2011 barnet mitt på 4 år er ute å leker i hagen enda. skal komme inn om 15 min og ha på pysj og spise mat og legger seg ca kl 20. naboen gutten over oss som er 5, får ikke komme ut å leke for han har lagt seg, de står å snakker ut vinduet........ bare min unge som får være oppe så lenge??
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #3 Skrevet 9. mai 2011 Så lenge? Klokka er da bare 19 enda. Min 5 åring er ett eller annet sted i nabolaget og leker med naboungene. Tidlig å legge ungene før kl 19 da, ja viss de ikke har ekstremt sovebehov eller skal opp før fuglene fiser da.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #4 Skrevet 9. mai 2011 min 4 åring som blir 5 i oktober legger seg 7-halv 8 ca til vanlig. hun på 3 legger seg kl 7. det er kanskje tidlig, men de trenger det. ofte ligger 4 åringen på sofan å sover kl 18.10 under barnetv og vi står opp i 6-halv 7 tiden om morgenen. jeg synes 8 er sent for en 4 åring. men det kommer vel helt ann på barnet. når det er helg og ferier er vi ikke like strenge da. men i ukedagene må jeg ha tid for meg selv til lekser og husarbeid og synes det går utmerket!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #5 Skrevet 9. mai 2011 de bor i 2 egt, og det er veldig lytt her. så vet de står opp etter oss, ca kl 9. vi selv står opp halv 8 og går til bhg ca 9. kanskje han har ekstrem søvnbehov da.... hi
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #6 Skrevet 9. mai 2011 Jeg ropte inn min 5 åring 1830 for kveldsmat og barne-tv. Kl 1900 var det bading og innen 1940 sov han i sin seng. Vi skal opp kl 0620 imorgen og egentlig er det nesten litt lite søvn. Målet nå i ukedagene om vår, sommeren er at han skal være i seng innen 1930 dersom vi skal tidlig opp dagen etter. Når faren skal levere pga fri eller senvakt, får han gjerne være ute og i seng 30 min til 45 min lenger. Vi prøver forøvrig å samkjøre med de andre foreldrene i borettslaget ang innetider.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #7 Skrevet 9. mai 2011 Begge guttene mine (3 og 5 år) legger seg 19.30...
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #8 Skrevet 9. mai 2011 Det viktigste er vel at han får den søvnen han behøver
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå