Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #1 Skrevet 9. mai 2011 Men tror jeg har fått en åreknute øverst i rumpesprekken, ser iallfall ut som det er det.. Akkurat sånn at det ikke sees, men det er litt ubehagelig å sitte... Har fått en på låret og nedover til leggen også, men det blir likosm ikke så pinlig Har vært gravid to ganger før og ikke fått noen, men nå tar jeg visst igjen for alt det tapte. Er i uke 27. Lurer på hva man gjør med dette?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #2 Skrevet 9. mai 2011 Åreknuter i seg selv er det vel ikke annet å gjøre med enn å operere bort? Og dersom det er ubehagelig å sitte så ville jeg tatt en tur til legen og forklart problemet, så får du sikkert en operasjon. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #3 Skrevet 9. mai 2011 Huff, opersajon er eneste utvei? Synes jeg ser meg selv på operasjonsbordet med skinkene brettet ut Håper ikke det dukker opp flere, må kjøpe meg støttestrømper i morgen... Takk skal du ha!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #4 Skrevet 9. mai 2011 hmmm......Aldri hørt om åreknuter i rumpesprekken. Sikker på at det er åreknute?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #5 Skrevet 9. mai 2011 Åreknuter i rompa har et navn de fleste her kjenner: Hemoroider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå