Gå til innhold

Trenger mange tips - 17.mai mat!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha 10 gjester til 17.mai mat. Vi skal samles på ettermiddagen - så det må bli noe a là middag.

MEN....det må være noe jeg kan lage dagen før og som kan serveres mer eller mindre kaldt.

Jeg tenker litt på koldtbord, men jeg har dårlig med tid dagene før.

Noe som er lett å lage, som ikke tar for lang tid og som smaker fantastisk. 5 av oss er barn så salat blir ikke så populært. Men kom gjerne med alle mulige tips!

Hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har spekemat og rømmegrøt på 17.mai. Det er enkelt.

Skrevet

Takk for tips! Problemet er at gjestene ikke er så glad i rømmegrøt. For det var denne ideen jeg også hadde. Men ble nedstemt. Men det må da finnes noe annet....

Vil så gjerne unngå pølser i år også.

H.I.

Skrevet

Barnevennlig pastasalat med pastaskruer, pølsekuler, agurk, cherrytomater, mais og smårettskinke. Ved siden av har du gode dressinger, hvitløksbrød, foccacia, oliven, rødløk, artisjokker, soltørket tomat, fetaost og andre "voksne" ting.

Skrevet

Jeg tror jeg ville gått for en pai eller to med salat til...kanskje en liten gryte rømmegrøt med lett spekemat og vannkringler til...

Det tar den tiden å forberede som det tar å varme paien.. Ellers er alt klart på null komma null.. ( dvs jeg kjøper FERDIG rømmegrøt og varmer ja..kremt...)

Paiene kan lages når du vil og putte i frysen og taes opp kvelden før...

Her i huset er en enkel ost og skinke-pai og en meksikansk pai veldig populært...

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...