Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #1 Skrevet 9. mai 2011 Jeg og min samboer har snakket litt om hva fantasier vi har i senga:) Eit av di er å ha trekant med en anen mann,med stor penis. noen som har råd og tips? kan dette bli skummelt for forholdet, er gannske sikkre på oss sjelve begge to:)
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #2 Skrevet 9. mai 2011 Jeg har opplevd å ødelegge et forhold med et trekanteksperiment. Typen var besatt av tanken på å se meg med en annen mann; drev alltid og spurte meg ut om hvordan jeg likte den og den mannen, om jeg kunne tenke meg å knulle med dem osv. Jeg var også nysgjerrig, og til slutt gikk jeg med på å ha sex med ham og en av kameratene hans. Det var et kjempekick for meg, men han ble skikkelig sjalu etterpå.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2011 #3 Skrevet 19. mai 2011 Uansett om det føles bra ut å tenke på det og fantasere om det så kan det bli ganske annerledes etter det faktisk er blitt utprøvd. Vil du virkelig se på at partnern din har sex med en annen? Er du nå virkelig helt 100% sikker på at dere kan forholde dere helt normalt til hverandre etterpå? Kjøp heller en svær dildo slik at du får prøvd ut hvordan det føles å bli penetrert både analt og vaginalt på en gang. Veldig liten fare for konflikter og usikkerhet etterpå. Nettop på grunn av den faren mener jeg at trekanter hører til i singellivet. Da kan en ihvertfall ikke risikere å ødelegge noe for deg selv.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #4 Skrevet 22. mai 2011 Jeg og min forlovede har hatt trekant med både en jente, og en gutt. Begge to gode venner av oss som vi omgås med mye. Vi hadde veldig gode opplevelser begge gangene, og det ble ikke noe rart eller pinlig mellom verken oss to, eller vennene våre Man må stole 100% på hverandre, og jeg følte også en trygghet i at de vi hadde med oss var gode venner som vi stolte på Man må kunne stoppe hverandre hvis det er noe man syns er ubehagelig, eller hvis man ikke vil mere! Vi snakket ikke om det, men jeg ble "sjefen" når vi hadde venninna mi med, og han ble "sjefen" når vi hadde kompisen hans med. Fungerte veldig greit sånn.. Etter mine erfaringer kan jeg virkelig anbefale det, men alle er forskjellige og det er ikke noe som passer for alle! Men du vet ikke hvordan det blir før du har prøvd. Er du av den sjalu typen bør du ikke gjors på å ødelegge forholdet. Du må heller ikke sitte å analysere hele greia etterpå. Ta det for det det er, en deilig opplevelse, og ikke funder på hvorfor hvem gjorde hva osv. Da kan en bli gal
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #5 Skrevet 19. juni 2011 Jeg har prøvet trekant flere ganger også 4 kant. Men det er som hun over meg skriver man må være 110% ærlige og åpne med hverandre og vite at man vil dette. Dette kan være vanskelig da sjalusi kan oppstå i situasjonen men da må man ha en utvei og den må respekteres av de involverte parter. For oss fungerer det meget bra, og vi trives med trekanter med mer. Vi skiller mellom kjærlighet og det som er sex . Dette klarer vi og vi gjør Aldri !!! noe uten den andres part samtykke og respekterer om den andre i situasjonen sier nei. Uansett lykke til , hva enn valget er :-)
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #6 Skrevet 20. juni 2011 Seriøst folkens... Når ble trekantsex normalt? Sex er noe du skal ah med en person du er glad i. Klart du kan ha one night stands og, men herregud, holder det ikke med en person da?? Gutter vil veldig gjerna ha sex med to jenter samtidig. Det spurte til og med eksen meg om, om jeg kunne ta med ei veninne.. Vet dere hva jeg svarte da? Jeg sa: "Okei, det er greit hvis jeg får ha sex med deg og en kamerat av deg, for jeg vil ha med to gutter!" Jeg lover dere han ble lang i trynet. Han synes det er ekkelt med to gutter og en jente, men det er da like ille med en gutt og to jenter? Tenk dere om gutter! Ville dere gjerne ligget å lekt med kameraten din samtidig som med dama? NEI! Så hvorfor i all verden tror dere vi jenter vil leke med dere og en jente? *Jeg for min del har ihvertfall nok med en pikk om gangen... Kan jeg få deres mening?
Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #7 Skrevet 24. august 2011 To fitter er også utrolig deilig selv om jeg er gift med en mann. Trodde ikke lesbisk sex kunne vere så fantastisk bra. Skjønner at folk er lesbisk, selv om jeg nok er mest hetro. Har bare gjort det en gang og aldri en gang til fordi jeg er så flau når jeg møter de igjen. Tror det uansett er mer normalt enn man aner. Mannen min ser ikke på sex med andre damer som utroskap.Han ble bare super kåt når jeg hadde gjort det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå