Gå til innhold

"ingen mann med respekt kjører Ford Mondeo"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette var det min manns beste kamerat presterte og si da min mann fortalte han at vi hadde kjøpt oss en helt ny Ford mondeo..Han fortsatte med og fortelle i det lange og breie hvor dårlige disse fordene er og at vi bare kom til og få problemer med denne bilen, bare gi den noen år...Han mente at vi heller burde kjøpe BMW eller Audi..

Så nå sitter vi her og lurer på om vi har gjort et skikklig dårlig valg??? Hverken min mann eller jeg har noe særlig peiling på bil..Men vi kjøpte helt ny bil nettopp pga at vi skulle slippe dyre reprasjoner og slike ting med det første siden min mann neppe kan gjøre noe av dette selv..

Så noen her som har ford???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

typisk... det jo sånn det er... noen har god erfaring med det merket, mens andre har dårlig erfaring... ford er ikke noe spesielt dårlig merke... jeg har ihvertfall ikke hørt om noenm som har hatt store problemer med ford mondeo.

Men det kan jo googles litt på merket da... men uansett... drit i hva han sier... er jo så mange meninger om bil ute og går... skoda for eksempel... har alltid hatt dårlig rykte, fordi det er en billig bil. men hva gjør vel det når da delene også blir billige ;)

Skrevet

Ja, vi har hatt to(!) mondeoer, og begge holdt noen år før det begynte å gå nedover med dem... Masse reparasjoner.

Har hørt "dem" sier det, at det er litt vanskelige biler, vet ikke hvorfor...

Skrevet

Har hatt Ford, den var det mye trøbbel med.

Men, jeg hadde kjøpt Ford igjen om valget sto mellom de du nevner.

Mitt råd er alltid Toyota, driftsikkert og rimelig verkstedpriser.

Lønner seg også å kjøpe en bil som er rundt 2 år, forsatt garanti og du slipper det store tapet i starten.

Skrevet

Tull og tøys!

Jeg har hatt ford Mondeo i mange år. De kjempe fine biler.

Har aldri hatt problemer. En bil er noe man bruker hver dag ikke sant, så man må jo bytte deler osv. i ny og ne. Men jeg har ingen dårlige erfaringer med denne bilen. Helt topp familiebil:)

Ikke hør på han fyren. Du vet med mange mannfolk er det med biler som med fotballag, sånn er det bare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...