AnonymeAnine Skrevet 9. mai 2011 #1 Skrevet 9. mai 2011 Er det noen her som har brukt akupunktur for å snu babyen fra tverrleie eller seteleie? Virket det og i så fall hvor lang tid tok det før det virket?
32årÅlesund Skrevet 9. mai 2011 #2 Skrevet 9. mai 2011 Hei. Gutten min satt i seteleie helt frem til uke 34. Da valgte jeg å prøve aku med slik moxa behandling. Han hadde til da vært ganske så rolig pgr av måten han lå på. Hadde fått avtale med jordmor at hvis han ikke snudde seg innen uke 37 så måtte jeg henv. til sykehus hvis han ikke snudde seg. Tenkte at det var jo verdt å prøve aku. Akupunktøren satte nøler i lilletærna og på innsiden av legga samt på hodet mitt og satt med disse noen minutter før hun viste hvordan jeg skulle moxa beh. meg selv(eller ved hjelp av mannen min de kommende 10 dagene)- Fikk beskjed om at hvis han snudde seg ville det skje samme dag/kommende dager og moxa beh. var til for å evt holde han seg der hvis han valgt å snu seg. Skal tro det bli liv i magen etter behandlingen! Skikkelig romstering og herjing! Grunnet en skikkelig forskjølelse klarte jeg ikke moxa beh mer en to dager gr lukta dessverre men det skulle vise seg at det gjorde ikke noe for da jeg kom til sjekk hos jordmora i uke 36 så hadde lillegull snudd seg på hodet! Aku med moxa funka på oss ! Var så stressa i ukene før da jeg ikke ville føde i sete/snu/ha KS men nå kan jeg bare slappe av å nyte de siste ukene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå