Gå til innhold

Teutonia Spirit

Anbefalte innlegg

Skrevet

Teutonia Spirit S 3 - er det noen som har erfaring med denne vognen? Jeg ser litt på vogner, hadde Emmaljunga City Cross på forrige, men vurderer noe nytt til neste unge.. Jeg syns denne ser fin og god ut (foreløpig bare ser jeg på nett), men det holder ikke til å bestemme seg for en vogn.. Hvordan er den å trille? På alle slags føre? Er bagdelen stor (i forhold til city cross-bag hvis noen vet det)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bagdelen likte jeg. Den er ikke spesielt stor, men holdt for oss med novemberbarn.

Sittedelen kan jeg ikke anbefale. Selene er utrolig merkelig plassert. Passer fint i sittestiling, men er helt umulige i liggestilling. Sittedelen er også litt kort, men vi bruker den fortsatt til vår 1,5 åring.

Skrevet

Hvor lenge brukte dere den? God å trille på snø og slafs-føre?

Jeg har januarbarn, og brukte city cross-bag til han var ca. 6mnd.. Da hadde han noen cm. igjen på lengden men han ville jo opp og se, ble kjedelig å ligge i bag da:)

- Så er det noen som har erfaring med Emmaljunga Edge Duo? Har ikke det sånn sittestilling i bagdelen eller tar jeg helt feil? (Husker en venninne hadde noe sånt, men usikker på hvilken Emmaljunga hun hadde,he he)

Skrevet

Bagen er relativt liten synes jeg. Fikk baby i mars og byttet til sportsdelen i september, da begynte bagen og bli veldig knapp.

Er ikke så fornøyd med sittedelen heller, skal kjøpe ny vogn for det ser ikke ut som om lille sitter godt i den. Og, ja, selene er litt merkelig plassert.

Og for lille meg blir denne vogna litt tung.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...