Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #1 Skrevet 9. mai 2011 Jeg har vært hos tannlegen idag. Nå har bedøvelsen gått ut, og jeg kunne godt tenkt meg å ta litt smertestillende. Kan jeg spise Paracet eller bør jeg holde meg unna?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #2 Skrevet 9. mai 2011 Paracet kan du ta uten problem! Max 1g i gangen hver 6-8 time. God bedring!!!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #3 Skrevet 9. mai 2011 E det en grunn til at du tror du ikke kan ta paracet? Altså, har du tatt noe som kanskje ikke skal kombineres? Ellers er det ganske vanlig å ta smertestillende før bedøvelsen har gått ut om man har gjort inngrep. Du kan blande paracet og ibux ved smerter i munnen, best effekt. Men dette er råd ut fra hva du skriver. Ikke hvis du er gravid f. eks.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #4 Skrevet 9. mai 2011 Ibux og andre antiinflamatorier er forbudt under svangerskap!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #5 Skrevet 9. mai 2011 Glemte å skrive at jeg er gravid.... Tar meg en Paracet. Står ingen plass i vedlegget at jeg ikke kan gjøre det. HI
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #6 Skrevet 9. mai 2011 Paracet kan du fint ta selv om du er gravid.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #7 Skrevet 9. mai 2011 Det er indikasjoner på at paracet kan skade reproduksjonsorganene til guttefostre, så man bør ikke ta for mye av det om man bærer på gutt. Men en tablett en sjelden gang tipper jeg går helt bra.
3 nøtter til Askepott Skrevet 9. mai 2011 #8 Skrevet 9. mai 2011 13:47 Forbudt faktisk. Det er ikke forbud mot og ta ibux i svangerskapet, lite lurt er det og du skal ikke gjøre det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå