Gå til innhold

Hvor viktig er du på jobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor viktig er stillingen din? Spiller det noen rolle om du er borte en dag/uke? Kan en vikar steppe inn for deg på sparket uten problemer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På jobben min får sjefen nesten panikk om jeg er borte en dag. En vikar kunne nok tatt over en dag, men det må være en som er utdannet til det samme. Men det er ikke lett å være vikar her, fordi det er så forskjellige rutiner på hvert kontor. Men det hadde nok lettet sjefen en del fordet. Men veldig lite vikarer å ta av.

Skrevet

Ingen er uerstattelige mener jeg! :-)

Men det er ingen andre som gjør akkurat den jobben jeg gjør, det er ingen rutinejobb og det er stort leveranseansvar og mye kundekontakt.

Dersom jeg blir borte er det ikke noe poeng å sette inn vikar, siden mesteparten av jobben sitter i hodet mitt.

Hvis jeg blir borte forventes det at jeg styrer så mye jeg kan hjemmefra (hjemmekontor). Resten blir utsatt til jeg er tilbake. Men det er ingen panikk på jobben selv om jeg må være hjemme en dag innimellom, vi påvirker ikke folks liv og helse! :-)

Skrevet

ingen er uerstattelige!!!

men alikevel så blir det slik at dersom jeg blir borte over lenger tid så forfaller det noe. ikke fordi jeg gjør noe spesielt men fordi jeg gjør det jeg gjør så sabla bra! dessuten så har jeg hodet med meg bestandig og er i stand til å se hva man bør gjøre og hvor. jeg har evnen til å delegere uten å gi ordre og jeg blir hørt. det hjelper nok.

når det er sagt så kan jeg fortelle at jeg jobber i en butikkjede. jeg er skiftleder og har null ansvar annet enn å sørge for at ting blir gjort. hvem som gjør disse tingene spiller ingen rolle. men jeg har det lille ekstra og det settes pris på;)

Skrevet

Jeg eier og driver egen bedrift så jeg er veldig uerstattelig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...