Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #1 Skrevet 9. mai 2011 Hvor viktig er stillingen din? Spiller det noen rolle om du er borte en dag/uke? Kan en vikar steppe inn for deg på sparket uten problemer?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #2 Skrevet 9. mai 2011 Nei, ingen vikar kan steppe inn for meg uten problemer. Når jeg nå går ut i permisjon vil ingen erstatte meg, men kolleger må ta over mine arbeidsoppgaver - men evt bistand fra meg når jeg er i permisjon om nødvendig. Men: Ingen - overhode ingen - er så viktig at de ikke kan erstattes. Mao jobben går rundt selvom jeg er i permisjon - men inntjeningen til firmaet vil være noe lavere. Kanskje utenfor tema, men jeg er veldig lei av alle menn som sier at de er "uerstattelig" på jobb derfor kan de ikke ta permisjon. Det er bare tull.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #3 Skrevet 9. mai 2011 Som hjemmeværende husmor vil jeg si at jeg er veldig viktig ;o)
LillaGorilla♥♥ Skrevet 9. mai 2011 #5 Skrevet 9. mai 2011 Tja, viktigere enn endel tror, hvertfall. Bedriften går selvsagt rundt, men de som jobber tettest med meg, merker det godt. En vikar kan absolutt ikke steppe inn uten videre, da det kreves endel spesifikke kunnskaper, men arbeidsoppgavene kan evt fordeles på de som allerede er her og kan de samme tingene jeg kan. Skal man ha vikar, kreves lengre opplæring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå