Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #1 Skrevet 9. mai 2011 Han sendte flørtemelding på mobilen fraukjent nummer bare for å se om jeg hadde kommet til å fortelle ham det? Jeg ble rasende over å bli satt på en sånn prøve. Spesielt når han ikke har noen verdens grunn for å mistenke meg for noen ting. At det går an? Grrrrr... for et naut. Hva sier dere?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #2 Skrevet 9. mai 2011 Tosk ja. Poenget burde vel uansett ikke være om du fortalte at du hadde fått en flørtemelding, men om du hadde sendt svar på en slik melding.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #3 Skrevet 9. mai 2011 Idiotisk ja. Er du som meg, ville jeg antatt det var fra noen som hadde sendt til feil nr, også hadde jeg glemt den meldinga så fort jeg hadde lest den. Da hadde jeg vel strøket i testen til mannen din....
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #5 Skrevet 9. mai 2011 Jeg sa at han var helt idiot som kunne holde på slik. Stakkaren mente det ikke var en test, men en spøk... Hahaha, veldig morsomt. Jeg VET han gjorde det for å se om jeg "gikk på". Jeg kunne ha gjort det om han ikke røpet seg. Løk.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #6 Skrevet 9. mai 2011 Så du kunne ha funnet på å svare hvis han ikke hadde røpet seg? Okei.. Da er det kanskje ikke så rart at han testet deg, hvis det er noe du har for vane å gjøre...
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #7 Skrevet 9. mai 2011 Det var en gang da vi var helt nye at jeg fikk en melding fra en som ikke visste at jeg hadde fått meg kjæreste. Jeg var ærlig og sa i fra, men han trodde ikke på meg og det ble ganske masse tyt og mas og "spetakkel" av det. Det var sånn at jeg nesten angret på min ærlighet fordi han ikke trodde på meg likevel og at jeg ikke hadde orket det enda en gang. Dette er mange år siden nå, og han har ingen som helst grunn til å teste meg på denne måten. Det kom helt ut av det blå. Det er ikke min feil at han ikke tror på meg. Jeg er en hengiven og oppofrende kone, uten noe som helst svin på skogen.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #8 Skrevet 9. mai 2011 Nettopp, da har han ødelagt for den ærligheten. Han oppfører seg som ei dame ved å gnæge om at du har mottatt en sms med flørt, du blir som en mann, unnlater å fortelle slike ting ikke fordi du er slem, men fordi det er så uskyldig at du ikke ser grunn til å motta så mye tyn for en sånn filleting.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #9 Skrevet 9. mai 2011 Ha, ha jeg må le! Dette hører vel fjortis-tida til?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #10 Skrevet 9. mai 2011 Ja, det er helt for jævlig. Som om at vi ikke har nok negativt i livene våre fra før mtp hverdagsmas og jag.. :-( HI
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #11 Skrevet 9. mai 2011 He, he.... jeg synes det er kult at typen min flørter med andre damer, til en viss grad selvsagt. Han er veldig kjekk og får mange mld fra damer som er ute på flørtern. En dame blei så pågående at jeg sendte svar, fra hans mobil, men med mitt navn under. så ble det brått stille fra ho ja :-) Og han synes det samme når andre menn flørter med meg. Men man må føle seg trygg for å ha et sånn syn på det. Og vi er hundre prosent trygge på hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå