Gå til innhold

dere som har kjøpt vogn i sverige..mye å spare?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vurderer å kjøpe emmaljunga duo vogn denne gangen,noen som vett hva denne vogna koster i sverige vs.norge? er det mye å spare på å dra over å handle vogn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om jeg ikke husker helt feil sparte jeg 2- 3000 på å kjøpe akuratt den vogna i sverige (men så kommer det jo reisekostnader i tilegg da) ... det var i 2008.

Kjøpte hos Karies babyshop og bestillte på forhånd slik at jeg fikk den fargen jeg ville ha. (Tror ikke de har mye inne på lager)

Skrevet

da vi kjøpte vår brio kombi i 07 så betalte vi 3800sek for den. tilsvarende vogn i norge kostet bortimot 6-7000. dette var på happyland på svinesund. der har de de fleste modeller som lagervare.

Skrevet

ok..takk for svar..er så i tvil hva jeg skal gjøre,vi bor på den andre siden av landet så d blir helt uaktuelt å kjøre for vår del.men har slekninger nær grensa som er over og handler,tenkte kansje de kunne kjøpe å sende i posten.kansje bare de enkleste å kjøpe i norge da forde om den er veldig dyr syns jeg..

Skrevet

jeg lurer litt på det samme. og også om man må betal toll for å ta med vogna over grensa igjen =)

Skrevet

Vi kjøpte Emmaljunga Mondial Duo i Sverige i fjor, samme pris som her men i svenske kroner så vi sparte 1500 kr pga kursen.

Skrevet

Når det gjelder Emmaljunga vogner sparer man kun på kursen. Har sjekket dette med alle svenske butikker, men det gjelder KUN emmaljunga da jeg ikke er interessert i andre vogner.

Jeg ville heller kjøpt i Norge fordi det er enklere å reklamere på evt feil. Jeg ville tro at det er veldig dyrt å sende en slik vogn i posten også...

Kjenner damer som har kjøpt vogner i sverige i 06 og tidligere, og da har de spart noen lapper på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...