Gå til innhold

Jeg fatter ikke hva kroppen min driver med!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg på dag 25, og dag 13 med høy fertilitet. Men hvorfor i all verden skal jeg begynne å få blødninger allerede nå??????

Jeg har jo ALDRI hatt så korte perioder. De er på på alt fra 30 til 40 dager. IKKE 25!

Det frister veldig å ta en telefon til legen for å be om pergo nå! Vi må jo få det nå? Prøvd i 2 år snart, og 3 aborter på 6 måneder!!!

Akkurat i dag klarer jeg ikke å holde motet oppe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du skriver at du er på dag 25, forstår jeg det slik at du mener dag 25 i syklusen, og at du har fått blødninger nå. Er du sikker på at det er mensen, og ikke en festeblødning feks?

Jeg hadde en SA for snart tre år siden, og da ble syklusen min som en berg og dalbane etterpå. Fikk anbefalt akupunktur, og ble gravid igjen veldig raskt etterpå. Om det var aktupunkturen i seg selv er jo ikke godt å vite, men jeg gikk til en fantastisk dame som fikk meg til å slappe helt av, og stresse litt mindre med alt graviditetsmaset. Vil derfor anbefale det til deg dersom du ikke har prøvd enda.

Lykke til :)

Klem fra ei som går og venter på TR etter MA

Skrevet

på dag 25 i syklusen ja.

De andre tre festeblødningene jeg har hatt har vært litt mer rosaaktig. I går kom det litt rosaaktig blod på papiret. Men i dag har det blitt litt mer brunaktig (sorry ass - men regner med at alle her tåler slike detaljer ;) hihi).

Skrevet

Jeg tåler deltaljer! Vet ikke hvordan det vanligvis er for deg (nå kommer detaljer!) men når jeg får TR er det vanligvis rødt blod fra dag 1, og brunaktig på slutten. Har aldri hatt festeblødning selv i mine tre graviditeter. Krysser fingrene for deg for at dette ikke er tanta :) Og et tips, du kan jo sjekke livmorhalstappen din. kanskje litt nasty, men hvis den er lukket, er det jo liten sannsynlighet for TR. Se tips på pernille.info.

Skrevet

Jeg får prøve å sjekke, jeg har aldri helt fått til det før.. men - haha, må jo prøve ;)

jeg pleier å ha litt brunaktig den første dagen, eller de to første - også noen dager med rødt, og så brunt igjen.

Men, kroppen min gjør jo igrunn som den selv vil - uten at den gir meg noen forklaring på noe som helst. :P

Skrevet

Hei vårbarnet :) er innom å følger med gamle kjente..

Håper du har en festeblødning. Trodde jeg fikk mensen da jeg ble gravid med snuppa. Små blødde som mens i 3 dager før jeg turte ta testen.

masse lykke til :)

Mange klemmer fra

Skrevet

Hei Carina :)

jeg er stadig innom og følger med på dere :D

Men jeg har vel kanskje ikke gratulert deg ennå? Gratulerer så mye med prinsessa :)

Jeg håper i det lengste, er litt mer positiv i dag igjen. Blødningen har ikke økt siden i går...

Skrevet

Nei, idag har jeg mista håpet igjen.

Kom en god del mer idag, og friskt.

Så da har jeg ringt legen, håpa på å få time ganske kjapt for å spørre om Pergo, men fikk ikke time før 24.mai. Så det er laaaaangt over 5. da i syklusen :P

Jeg er lei meg idag igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...