Gå til innhold

Klarsynte og nek som tror på klarsynte.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gå inn på klikk.no og les om moren til Tina som mistet to barn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er så UTROLIG frekt at disse menneskene ringer foreldre som har mistet sine barn!

Skrevet

Enig. Og hvorfor er det sånn at de "ser" lommebøker og briller.

Men ikke en eneste synsk kan "se" hvor kidnappa barn som engelske Madeleine er?

Eller hvorfor så inngen synske at Fritzel hold en familie sperret inne i en kjeller i 24 år??

Gi meg en god forklaring på det!

Skrevet

jeg har ikke lest om tina som mistet sitt barn, og jeg trodde ikke på klarsynte... MEN

En dag ringte en gammel bekjent av meg. Jeg hadde ikke hatt kontakt med han på 15 år!! Så jeg ble naturlig nok veldig forbauset.. vi hadde aldri vært skikkelige venner... Uansett, så ringte han og lurte på hvordan unga mine har det.. Jo bra... (forbauset over at han visste jeg hadde unger.) Så sa han at han kunne føle/sense/se ting... (og i noen tilfeller helbrede...) Jeg ble jo litt skeptisk, men valgte å høre på han. Han sa at min 6 mnd gamle guttebaby...(igjen forbauset over at han visste at jeg hadde en gutt på 6 mnd) Uansett, så sa han at jeg måtte gå med han til legen.. og følge godt med på han.. Jeg syns det hele var rart, siden minstemann ikke var dårlig i det hele tatt... (bortsett fra litt astma) Jeg dro derfor ikke til legen... midt på natten ringte han igjen... med klar beskjed, kom deg opp og ta med barnet til legen.. Jeg hoppet opp, og tittet på minstemann som hadde fått 41 i feber!!!! Vi styrtet på legevakten, og ble henvendt til sykehuset.. med svineinfluensa/astma.. han hadde blødninger i avføring/oppkast, falsk krupp. Vi fikk beskjed om at de ikke visste om de kunne hjelpe han, men han fikk oksygen, intravanøs næring, og mye annet hjelp.. som legen sa så overlevde han mirakuløst !!!!!

Så nå tror jeg at noen har evner som ikke alle har, bassert på min egen erfaring.. Bare leit at det er slike historier som ender dårlig..

Skrevet

www.ingenlikerablilurt.no

Ser med himlende øyne på "alle" som er klarsynte her på BIM og andre steder. Dere blir lurt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...