Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #1 Skrevet 9. mai 2011 Jeg skal vaske over alt ullet for å legge bort, og samtidig skylle noen sommertopper som har ligget.... jeg har dårlig tid, og har hevet alt i samme maskin på 30 grader, med ullvaskemiddel... Går det bra?? Ble plutselig i tvil..
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #2 Skrevet 9. mai 2011 Går helt fint. Alt som tåler vann tåler Milo.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #4 Skrevet 9. mai 2011 ja det går bra,vil tro du ikke har noe som farger vilt av sammen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå